Ceturtdiena, 24.09.2020, 06:12
Sveicināti Viesis
RSS
Indoķīnas ceļojumi
Dzelzceļa satiksme Taizemē. - Forums
[ Jaunas vēstules · Dalībnieki · Foruma noteikumi · Meklēšana · RSS ]
  • Lappuse 1 no 1
  • 1
Foruma moderators: Kurkulis  
Forums » Taizeme » Avio un cits transports » Dzelzceļa satiksme Taizemē. (Viss par vilcieniem, stacijām, biļetēm)
Dzelzceļa satiksme Taizemē.
MelnaisDatums: Piektdiena, 05.11.2010, 19:11 | Ziņojums # 1
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2289
Statuss: Offline
Oficiālā mājas lapa: http://www.railway.co.th
Pērkam biļetes on-line: http://www.thairailticket.com



Dzelzceļa tīkls no Bangkokas stiepjas vairākos virzienos. No dzelzceļa virziena arī ir dots nosaukums konkrētai līnijai. Pavisam ir četras dzelceļa līnijas. Uzklišķinot uz līniju angliskajiem nosaukumiem ir iespēja novilkt konkrētās līnijas vilcienu kustību sarakstu (pdf formātā) un noskaidrot biļešu cenas.

ziemeļu (NORTHERN LINE);
dienvidu (SOUTHERN LINE);
austrumu (EASTERN LINE);
ziemeļaustrumu (NORTHEASTERN LINE).


Taizemes pasažieru vagoni ir klasificēti atkarībā no sniegtajiem servisiem tajos:

1st CLASS SLEEPER - pirmās klases guļam vagons (kupeja). Kupeja paredzēta divām vietām, no servisiem kondicionieris un neliela izlietne. Tualete ārpusē. Apmēram divreiz dārgāks par otrās klases guļamvagonu. Manuprāt samērā neadekvāta cena par sniegto servisu.

Tāda ir tā kupeja ar visu izlietni:



2nd CLASS SLEEPER - otrās klases guļamvagons. Tieši tas ko dakteris izrakstījis biggrin tādiem ceļotājiem kā mēs. Tā tas izskatās braucot pa dienu. Divas platas sēžamvietas un paliels galds pa vidu.



Savu galveno vērtību šis vagons iegūst ceļojot pa nakti. Tuvojoties naktij vilciena pavadonis saliek galdiņu un saklāj gultiņas kur gulēt. Vienā nosacītajā kupejā ir divas lāviņas. Augšējā un apakšējā. Biļetē ir norādīts vai Jums ir augšējā vai apakšējā lāviņa. Atšķirība ir arī biļetes cenā. Guļamvieta augšējā rindā būs nedaudz lētāka. Kupejas tiek nodalītas ar aizskariem. Guļam un braucam. Briesmas var draudēt no gaisa kondicioniera, ja Jums nav palaimējies un guļat tieši blakus kondicionierim ir iespēja nosalt. crazy Aukstā gaisa plūsmu nav iespējams regulēt vai to aparātu izslēgt.

Ir arī otrās klases guļamvagoni bez kondicioniera (tas varbūt vēl labāk un drošāk). Viss tas pats kas augstāk minētajā, tikai pa dienu braucot ir atvērti logi un nav kondicionieris. Braucam un baudam atsvaidzinošu vējiņu. Biļešu cenas arī ir ievērojami lētākas.

2nd CLASS SEAT - otrās klases sēžam vagoni. Sastopami ar gaisa kondicionieri un bez. Nav guļamvietu, bet ir mīksti krēsli. Īsās distancēs lielisks veids kā pārvietoties, bet neder pārvietojoties pa nakti. Tad jau drīzāk autobuss, jo arī cenu ziņā daudz neatšķiras no otrās klases guļamvagona.

3rd CLASS SEAT - trešās klases sēžam vagoni. Der tikai īsiem pārbraucieniem. Biļete var teikt nemaksā neko. Bet nav arī nekādu ērtību. Tas izskatās apmēram šādi:



Tālāk vilcieni dalās pēc to sastāva:

-ORDINARY TRAIN - ORD
-DIESEL RAILCAR - DRC
-RAPID TRAIN - RAP
-EXPRESS TRAIN - EXP
-SPECIAL TRAIN - SP EXP


Galvenokārt atšķiras ar to ka nepietur visās pieturās un sastāvā nav visu klašu vagoni.
_______________________________________________________________________________________________________________________

No personiskās pieredzes varu apgalvot, ka ir iespējams un ir pat lietderīgi ceļot pa Taizemi izmantojot dzelzceļa tīklu.

Apskatam plusus:

- pirmkārt visos maršrutos ir nakts guļam vagoni. Tas nozīmē to, ka braucot pa nakti ar vilcienu mēs nezaudējam laiku. Pamostoties mēs jau esam citā pilsētā;
- otrkārt guļot vilcienā mums atkrīt maksa par naktsmītni. Ietaupījums acīm redzams;
- treškārt tas ir lēti;
- ceturtkārt tas ir ērti;
- piektkārt pa logu ir iespēja redzēt Taizemes brīnišķīgos dabas skatus un vienkāršo cilvēku dzīvi.

Apskatam mīnusus:

- pirmkārt ritošais sastāvs ir vecs un sagrabējis, tīrība nav tā augstākā, mēdz noskriet pa kādam tarakānam;
- otrkārt biežas kavēšanās (pat vairāku stundu garumā), bet ja mēs guļam tad mums vienalga vai vilciens pienāk gala stacijā stundu ātrāk vai vēlāk;
- treškārt lokomotīves un ritošā daļa ir diezgan nolietotas, bieži sastāva remontdarbi turpat uz sliedēm piedaloties visa sastāva vadītājiem un pavadoņiem.

Liekam plusus in mīnusus kopā un pieņemam lēmumu! Veiksmi! prof


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
 
MelnaisDatums: Svētdiena, 07.11.2010, 12:53 | Ziņojums # 2
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2289
Statuss: Offline
Vēl ir iespējams izmantot tādu lietu kā Visit Thailand Rail Pass.

Info WEB lapā: http://www.railway.co.th/English/Railpass.asp

Tāds izskatās tas Rail Pass:

Ir pieejami divu veidu:

-par 3000 THB pieaugušajiem un 1500 THB bērniem;
-par 1500 THB pieaugušajiem un 750 THB bērniem.

Derīgs:

- 20 dienas 2 klases un 3 klases vagonos;
- bez attāluma ierobežojumiem.

Derīgs šādos sastāvos:

- Ordinary train
- Rapid trains
- Express trains
- Travel in third class,second class ,air-conditioned second class sleeping berth.

Tagat nedaudz par šīs biļetes ēnas pusēm.

Nevarētu teikt ka šis biļetes veids Taizemē ir iemantojis lielu popularitāti. Principā pirms pirkt šādu biļeti ir rūpīgi jāapsver šādas biļetes nepieciešamība. Biļete par 3000 THB man liekas ir par dārgu priekš 20 dienām. Sanāk ka gandrīz visas 20 dienas jāpavada vilcienā, lai biļete atmaksātos. Savukārt biļete par 1500 THB ir paredzēta tikai lēnajiem sastāviem. Gribi braukt ar ekspresi ir jāpiemaksā samērā liela naudas summa.

Bet nu vērtēt Jums. Veiksmi.


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
 
dace13Datums: Piektdiena, 25.02.2011, 01:19 | Ziņojums # 3
Ierindnieks
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 8
Reputācija: 0
Statuss: Offline
Vai kāds nevarētu ieteikt, kā nopirkt vilciena biļetes Taizemē caur internetu?
 
MelnaisDatums: Piektdiena, 25.02.2011, 09:20 | Ziņojums # 4
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2289
Statuss: Offline
Mēģini šinīs lapās:

http://www.thairailwayticket.com/estars/Default.aspx?language=1
http://www.thailandtrainticket.com/
http://www.asia-discovery.com/train.htm
http://seat61.com/Thailand.htm#Train

Pēc manām domām nav nekādas nepieciešamības rezervēt biļetes iepriekš. Ja nav kādi lieli svētki, kā piemēram Taizemes Jaunais gads, kad maršrutā Bangkoka - Čiang Mai biļetes jārezervē laicīgi, biļetes vienmēr ir pietiekošā daudzumā. Ja domājat, ka var nebūt biļetes izbraukšanas dienā, var aiziet uz staciju dienu iepriekš un biļetes vienkārši nopirkt dzelzceļa kasē. IMHO
Ar "Air Asia" aviokompāniju biļešu cenas būs ļoti tuvas dzelzceļa biļešu cenām, toties būs ietaupīts laiks.


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
 
FendermansDatums: Piektdiena, 25.02.2011, 09:46 | Ziņojums # 5
Majors
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 80
Reputācija: 1
Statuss: Offline
Ja slinkums braukt uz dzelzceļa stacijas kasēm, var vienkārši ieiet pirmā travel kompānijā, kuru ieraudzīsiet uz ielas. Par biļetes rezervēšanu būs jāmaksā apmēram 100 batu pa virsu. Biļetes piegādās tieši uz Jūsu hoteli. prof

Kukera kū
 
tetuDatums: Ceturtdiena, 23.02.2012, 09:38 | Ziņojums # 6
Ierindnieks
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 14
Reputācija: 2
Statuss: Offline
Es gan ieteiktu,ja ir paredzēts nakts vilciens tad biļetes jau nopirkt stingri iepriekš.Man bija paredzēts no Bangkokas uz Surat thani braukt ar nakts vilcienu,bet divas dienas iepriekš aizbraucot uz dzelzceļa staciju nācās nokonstatēt,ka ir palikušas tikai sēdvietas.Satraukts par šo slikto vēsti parakstījos uz autobusa piedāvājumu,kas gala rezultātā bija drausmīgāks kā stāvvieta vilcienā biggrin
 
LiigaDatums: Ceturtdiena, 02.01.2014, 23:07 | Ziņojums # 7
Ierindnieks
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 1
Reputācija: 1
Statuss: Offline
Ar nelielu novēlošanos dalos ar savu pieredzi vilciena biļešu pirkšanā caur internetu cool
Tātad vajadzēja tikt uz Chiang Mai - Yi Peng un Loy Krathong festivālu laikā, tāpēc biļetes pirku ~2us mēnešus pirms vēlamā brauciena (biļetes varot pirkt ne agrāk kā 60 dienas iepriekš).
Caur mājaslapu http://www.thailandtrainticket.com atradu sev vēlamos datumus, laikus un savas vēlmes aizsūtīju uz info@thailandtrainticket.com (idejiski varot caur to pašu mājaslapu pasūtīt, bet kaut kur biju uzdūrusies info, ka labāk sūtīt uz e-pastu, tad nu tā arī darīju). Lai gan forumos brīdināja, ka ilgi jāgaida atbilde, man atbilde atnāca mazāk kā 24h laikā! Sarakste mazliet ieilga precizējot konkrēto personas datus, bet beigu beigās viss bija ok - biļetes tika pasūtītas biggrin
Kā jau starpniekiem, bija arī papildus naudiņas jāsamaksā - manā gadījumā "Handling Fee (NON REFUND): THB200 per person", piegāde uz viesnīcu Bangkokā - "Delivery Fee : THB100" un "Credit Card Surcharge 3.5% (NON REFUND)". Neko darīt - par sirdsmieru jāmaksā!
Jāsaka, ka viss gāja gludi - pēc 2iem mēnešiem biļetes jau gaidīja norādītajā viesnīcā, kā solīts!

BEEET... biggrin
Pērkot biļetes mājaslapā mirgoja paziņojums, ka ceļa posmā Bangkok - Chiag Mai līdz 30. oktobrim notikšot remonta darbi. Tā kā mūsu brauciens bija 15. novembrī, tad to īpaši neņēmu vērā! Kad 15tajā novembrī ieradāmies dzelzceļa stacijā, uz paziņojuma dēļa bija izlabots, ka remontdarbi notiks līdz 30. novembrim... Tā kā nebijām vienīgās, kuras "aplauzās", tad nekas cits neatlika, kā braukt apkārtceļus ar prusakiem 9h trešās klases vagonā + vēl pāris h ar autoubusu, bet par to cits stāsts biggrin

Par neizmantotajām biļetēm naudu atgrieza dzelzceļa stacijā, zaudējumos, protams, starpnieka papildus naudiņas.

Bet es ar biļešu pasūtīšanu caur http://www.thailandtrainticket.com kopumā esmu apmierināta, ja neskaita nelielo starpgadījumu, kurā šo kantori īsti vainot gan nevar (ja nu vienīgi varēja uz e-pastu pēc tam atsūtīt info, ka remonta darbi pagarināti).
 
BaibinjaDatums: Svētdiena, 17.01.2016, 20:44 | Ziņojums # 8
Ierindnieks
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 10
Reputācija: 0
Statuss: Offline
Sveiki, visiem!
Nepieciešama jūsu palīdzība, respektīvi, 5dien ~ 10-tiem ielidojam Bangkokā un vakarā 19,30 gribam braukt ar vilcienu uz dienvidiem. Tad nu rodas jautājums par vilciena biļetēm...vai ielidojot Bangkokā uzreiz braukt uz dzelzceļa staciju un nopirkt uzreiz biļetes un kā tur visērtāk/visātrāk/vislētāk nokļūt? vai bez steigas aizbraukt līdz vat po/ khoasan road un tad braukt pēc vilciena biļetēm (vai pastāv risks, ka biļetes nebūs vairāk pieejamas?).
Paldies jau iepriekš!
 
MelnaisDatums: Otrdiena, 26.01.2016, 12:48 | Ziņojums # 9
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2289
Statuss: Offline
Quote Baibinja ()
vai bez steigas aizbraukt līdz vat po/ khoasan road un tad braukt pēc vilciena biļetēm (vai pastāv risks, ka biļetes nebūs vairāk pieejamas?).


Pastāv liela iespēja, ka varat nedabūt biļetes...... ierakstā #7 ir aprakstīts par dzelzceļa biļešu iegādi internetā. Domāju, ka būtu lietderīgi dotajā gadījumā izmantot šo pieredzi.


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
 
Forums » Taizeme » Avio un cits transports » Dzelzceļa satiksme Taizemē. (Viss par vilcieniem, stacijām, biļetēm)
  • Lappuse 1 no 1
  • 1
Meklēšana:


Copyright MyCorp © 2020