Pirmdiena, 23.11.2020, 23:48
Sveicināti Viesis
RSS
Indoķīnas ceļojumi
Dzelzceļa satiksme Vjetnamā - Forums
[ Jaunas vēstules · Dalībnieki · Foruma noteikumi · Meklēšana · RSS ]
  • Lappuse 1 no 1
  • 1
Foruma moderators: MelnāPrincese  
Forums » Vjetnama un Kambodža » Avio un cits transports » Dzelzceļa satiksme Vjetnamā
Dzelzceļa satiksme Vjetnamā
MelnaisDatums: Piektdiena, 12.08.2011, 11:03 | Ziņojums # 1
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2295
Statuss: Offline


Dzelzceļa satiksmei Vjetnamā ir ļoti senas tradīcijas. Pirmā dzelzceļa līnija tika uzbūvēta 1880 gados un savienoja Saigonu ar My Tho. Savu uzplaukumu Vjetnamas dzelzceļš piedzīvoja pateicoties Franču Indoķīnas gubernatoram (1897 – 1902) Paulam Doumeram, kurš saprata dzelzceļa nozīmi ekonomikas attīstībā. Tieši viņa laikā sākās Ziemeļu – Dienvidu dzelzceļa līnijas celtniecība. Šīs līnijas izbūve prasīja vairāk kā 30 gadus un tika pabeigta 1936.gadā. Šī līnija savienoja Hanoju ar Saigonu. Modernizētā veidā tiek izmantota arī mūsdienās.

Animēta bildīte par Vjetnamas dzelzceļa attīstību (lai redzētu animāciju uzspiediet uz bildes, viņa atvērsies citā logā un kļūs animēta):



Patreizējais dzelzceļa tīkls:



Vilciena sastāvs virzās gar Hanojas mājām:

Pievienotie faili: 7713543.gif(9.9 Kb) · 8871876.gif(63.7 Kb) · 5957506.jpg(24.2 Kb) · 9582620.jpg(105.3 Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
 
MelnaisDatums: Piektdiena, 12.08.2011, 11:11 | Ziņojums # 2
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2295
Statuss: Offline
Dzelzceļa līnija Hanoja – Saigona ir tā, kura varētu visvairāk ieinteresēt potenciālos ceļotājus. Zinu ceļotājus, kuri dod priekšroku dzelzceļa satiksmei. Šim ceļošanas veidam, protams, ir arī savi plusi. Var izbraukt cauri visai Vjetnamai, no ziemeļiem uz dienvidiem (un otrādi) vērojot dabas skatus cauri vilciena logu. Ieturēt maltīti vilciena restorānvagonā un kad ir iestājies sagurums doties uz savu kupeju un likties gulēt. Atcerēsimies, ka pārvietojoties no punkta A uz punktu B nakts laikā, mēs ietaupam sev naktsmītņu naudu, kura mums vēl lieti noderēs turpmākā ceļojumā. Kā galvenais mīnuss ir laiks, kas tiek zaudēts. Ar lidmašīnu tas ir daudz ātrāk un tikai nedaudz dārgāk.
Dzelzceļa līnijas Hanoja – Saigona garums sastāda 1726km, ceļā jāpavada 30 – 40 stundām, atkarībā no vilciena tipa. Reāli tas ir vēl vairāk, jo Vjetnamas vilcieniem ir raksturīgi kavēties. Ir ekspreši un lēnāki sastāvi. Katrā no sastāviem ir dažādas klases vagoni. Vagoni dalās guļamvagonos un sēžam vagonos. Sēžam vagoni dalās sēdvietās ar mīkstiem vai cietiem krēsliem, ar gaisa kondicionieri vai bez. Tāpat dalās arī guļamvagoni. Ir mīkstās un cietās lāviņas, ar gaisa kondicionieri vai bez. Lai varētu orientēties kāda komforta vagoni būs sastāvos tie tiek indeksēti:

SE1, SE2 SE3, SE4: Šie ir paši labākie sastāvi. Viņi ir aprīkoti ar mīkstām guļamlāviņām (4 lāviņas kupejā), cietām guļamlāviņām (6 lāviņas kupejā), mīkstiem krēsliem un restorānvagonu. Viss sastāvs ir aprīkots ar gaisa kondicionieri.

SE5, SE6: Šis vilcienu sastāvs ir aprīkots ar cietām guļamlāviņām (6), mīkstām un cietām sēdvietām. Viss sastāvs aprīkota ar gaisa kondicionieri izņemot cietās sēdvietas, kuras var būt ar un bez gaisa kondicioniera. Tāpat šim sastāvam var būt piekabināti uzņēmuma „Livitrans” guļamvagoni. Šie ir paaugstināta komforta mīkstie guļamvagoni (4 lāviņas kupejā). Arī biļetes attiecīgi ir dārgākas. Cenas, vagona bildes un rezervācijas skatām šeit: http://livitrans.com

SE7, SE8: Šie vilcieni var nekursēt no maija līdz oktobra mēnešiem. Viņi ir aprīkoti ar mīkstām guļamlāviņām (4), cietām guļamlāviņām (6), mīkstiem krēsliem. Viss sastāvs ir aprīkots ar gaisa kondicionieri.

SE19, SE20: Šis vilciena sastāvs ir sācis kursēt tikai no 2911.gada aprīļa mēneša. Šis vilcienu sastāvs ir aprīkots ar mīkstām guļamlāviņām (4), cietām guļamlāviņām (6), mīkstām un cietām sēdvietām. Viss sastāvs aprīkota ar gaisa kondicionieri izņemot cietās sēdvietas, kuras var būt ar un bez gaisa kondicioniera.

TN1, TN2: Šis vilcienu sastāvs ir aprīkots ar cietām guļamlāviņām (6), cietām sēdvietām. Nav mīksto guļvietu un sēdvietu. Ar gaisa kondicionieri ir aprīkoti tikai guļamvagoni.

SNT1, SNT2: Šis sastāvs ir aprīkots ar mīkstām guļamlāviņām (4), cietām guļamlāviņām (6), mīkstiem krēsliem, cietiem krēsliem. Viss sastāvs ir aprīkots ar gaisa kondicionieri.

Mīkstais guļamvagons ar 4 lāviņām:



Cietais guļamvagons ar 6 lāviņām:



Mīkstās sēdvietas:



Cietās sēdvietas:

Pievienotie faili: 1799442.jpg(37.7 Kb) · 2754686.jpg(72.9 Kb) · 5042478.jpg(38.3 Kb) · 2868274.jpg(42.8 Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
 
MelnaisDatums: Piektdiena, 12.08.2011, 11:22 | Ziņojums # 3
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2295
Statuss: Offline
Vilcienu kustības saraksti un cenas:

Vilcienu kustības saraksts no Hanojas uz Saigonu:



Biļešu cenas virzienā no Hanojas uz Saigonu:



Vilcienu kustības saraksts no Saigonas uz Hanoju:



Biļešu cenas virzienā no Saigonas uz Hanoju:



Sadaļā dotās cenas ir pieejamas rezervējot biļetes iepriekš online režīmā. Šādu servisu piedāvā vairākas travel kompānijas:

- http://www.tnktravelvietnam.com/html/ticket_train.htm
- http://www.vietnamrailways.net/Home.aspx

Dārgākā biļete no Hanojas līdz Saigonai maksā 101,40$, bet lētākā (sēdvieta mīkstā krēslā) 68,90$. Tik lēti nemaz nav. Jāņem vērā, ka pērkot biļetes dzelzceļa kasēs, biļetes būs lētākas.
Pievienotie faili: 1173978.jpg(136.2 Kb) · 8289056.jpg(44.1 Kb) · 0336901.jpg(137.6 Kb) · 2456218.jpg(44.0 Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
 
MelnaisDatums: Piektdiena, 12.08.2011, 11:51 | Ziņojums # 4
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2295
Statuss: Offline
Ir vēl arī citi vietējie maršruti, piemēram uz ceļotāju tik iecienīto, 102km attālo Halong līci. Pa dienu kursē 4 vilcieni turp un atpakaļ. Ir maršruti uz Sapu. Šajos virzienos es tomēr dotu priekšroku autobusiem. Tas būs krietni ātrāk un lētāk.

Tāpat ir arī starptautiskie reisi no Hanojas uz Pekinu. Šaubos vai kāds no ceļotājiem izvēlēsies izmantot šādu pārvietošanās veidu, jo attālums starp šīm pilsētām ir 3000km. Neskatoties uz to, ka vilciena kupejas ir superērtas un modernas, arī biļešu cenas ir ļoti augstas. Papildus tam tas ir milzīgs laika patēriņš, kuru pavadīsim ceļā. Lētāk un ātrāk ir aizlidot ar lidmašīnu.

Nobeigumā, tāda izskatās dzelzceļa biļete ar visiem paskaidrojumiem:



Vēlu veiksmi Vjetnamas dzelzceļa transporta izmantošanā! Dalāmies ar savu pieredzi novērojumos un vilcienu izmantošanā Vjetnamā
ok
Pievienotie faili: 9603234.jpg(56.3 Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
 
Forums » Vjetnama un Kambodža » Avio un cits transports » Dzelzceļa satiksme Vjetnamā
  • Lappuse 1 no 1
  • 1
Meklēšana:


Copyright MyCorp © 2020