Piektdiena, 19.10.2018, 15:56
Sveicināti Viesis
RSS
Indoķīnas ceļojumi
Filipīnu aviokompānijas - Forums
[ Jaunas vēstules · Dalībnieki · Foruma noteikumi · Meklēšana · RSS ]
  • Lappuse 1 no 2
  • 1
  • 2
  • »
Foruma moderators: Kurkulis, andrian  
Forums » Filipīnas » Avio un cits transports » Filipīnu aviokompānijas
Filipīnu aviokompānijas
KurkulisDatums: Sestdiena, 24.07.2010, 16:12 | Ziņojums # 1
Ģenerālmajors
Grupa: Moderatori
Ieraksti: 312
Reputācija: 5
Statuss: Offline
Aktualizēta informācija uz 13.01.2018

Saraksts protams jāsāk ar:

Sebu Pacific Air - http://www.cebupacificair.com

Kompāniju kuru visticamāk lietos vairums ceļotāju. Poziconē savi kā 3 lielāko lēto avokompāniju Āzijā (aiz AirAsia un Tigeriem). Dažreiz uz populārajiem virzieniem (it sevišķi sezonas laikā) biļetes tik lētas nemaz nav. Visvairāk starptautisko un iekšzemes maršrutu. Principā ar šo aviokompāniju Filipīnas varētu arī pietikt.

SEAIR - http://www.flyseair.com

Apkalpo tikai iekšzemes reisus. Apkalpojamās lidostas: Manila, Clark, Cebu, Catiklan, Tablas un Batanes.


Tigerair Philippines - http://www.tigerair.com

Aviokompānijas "Cebu Pacific Air" meitas uzņēmums "Cebgo"

biļetes iegādājamas "Cebu Pacific Air" mājas lapā.

Starptautiskie lidojumi uz:

Hong Kong

Vietējie lidojumi pieejami uz sekojošām vietām:

Bacolod, Butuan, Cagayan de Oro, Clark, Cebu, Davao, General Santos, Iloilo, Kalibo, Legazpi, Manila, Roxas, Puerto Princesa, Tacloban, Tagbilaran

Zest Air - http://www.flyzest.com

Plaši pārstāvēta iekšemes pārlidojumos ar daudziem tūristu populāriem gala mērķiem. Cenu ziņā samērā draudzīga, mēdz gadīties ļoti ļetas biļetes. Ir arī viens starptautisks maršruts uz Koreju (Incheon).


AirAsia Zesthttp://www.airasia.com

stratēģiskā alianse starp „Air Asia” un „Zest Air”. Daudz vietējo un starptautisko reisu. Bieži mēdz būt dažādas akcijas un atlaides.

Philippine Airlines - http://www.philippineairlines.com

visnopietnākā no Filipīnu aviokompānijām, bet cenu ziņā ne tā draudzīgākā. Daudz starptautisko un iekšzemes reisu. Lido par uz ASV un Tuvajiem austrumiem.

Spirit of Manila Air - http://www.spiritofmanilaairlines.com

Aizdomīga aviokompānija ar vienu maršrutu Clark - Taipei. Piedevām nelido katru dienu, bet ik pēc 3 dienām. Clark lidostā angāros redzēju diezgan daudz lidaparātu ar Spirit of Manila Air logotipu. Kāpēc viņas nekur nelido? crazy

Aviokompānija mainījusi naosaukumu uz PAL express

http://www.flypalexpress.com/index.php

[s]vecais nosaukums AIRPHIL EXPRESS - http://www.airphilexpress.com


Daudz iekšzemes reisu populārajos tūrisma maršrutos. Starptautiskie reisi uz Hong Kong, Kuala Lumpur, Singapore.

Air Juan - http://www.airjuan.com

Maza, bet interesanta aviokompānija. Kompānijas flotē ir turbo propelleru lidmašīnas "Cessna Grand Caravan EX" un hidroplāni "Cessna Grand Caravan Seaplane", kā arī izklaides lidojumiem paredzēti helikopteri. Veic reisus uz ceļotāju iecienītām salām: Coron, Bohol, Tagbiliran, Bantayan, Siquijor, Biliran un citām jaukām saliņām. Lidojumiem ar parastām turbo propelleru lidmašīnām cenas ir pietiekoši sakarīgas. Tas ja būtisks ir laika ietaupījums. Vairāk par šo aviokompāniju lasām ziņojumā # 20.

Ir vēl protams arī citas aviokompānijas, kurām nav pat savas mājas lapas, un pārvadā pasažierus pa apkārtējām salām. Bet par tām pagaidām nerunāsim, jo iespēja ceļotājam izmantot šo aviokompāniju pakalpojumus ir samērā niecīga.

Filipīnās bieži gadās reisu kavēšanās, pat reisu atcelšana - ja lidmašīnā nav vajadzīgā piepildījuma. Arī bagāža mēdz pazust.

Lidostu nodoklis Filipīnās biļetēs nav iekļauts, tas jāmaksā lidostas kasē pirms sēšanās lidmašīnā. Nodokļa summa katrā lidostā mēdz būt atšķirīga. Izņēmums ir Manilas un Cebu lidostas. Lidojot no šīm lidostām lidostas nodoklis jau būs iekļauts biļešu cenā.


Ja tu visu saproti, tas nozīmē, ka tev visu nesaka.
 
andrianDatums: Sestdiena, 07.08.2010, 13:08 | Ziņojums # 2
Ģenerālleitnants
Grupa: Moderatori
Ieraksti: 558
Reputācija: 23
Statuss: Offline
uz El Nido no Manilas lido
ITI ( http://www.islandtransvoyager.com/ )
biļetes var nopirkt kopā ar ar dārgu viesnīcu ( http://www.elnidoresorts.com/ ). Var arī bez viesnīcas šeit ( http://www.elnidoboutiqueandartcafe.com/ ) bet ne ātrāk kā piecas dienas pirms lidojuma

Seair vienkārši atcēla lidojumus uz El Nido iepriekš neko nepaziņojot. Agrāk ir atcelti lidojumi arī uz Puerto Princes, baigā aviokompānija, nav izdevīgi - strīpojam to maršrutu, par to Seairam treknais mīnuss - cranky

Zest Air pārcēla lidojumu uz nākošo dienu, bet piekrītu Kurkulim, ar reisu atcelšana un kavēšanos ir jāsadzīvo

Sebu Pacific pēc patreizējās pieredzes(četri lidojumi) ir pelnījis tikai labus vārdus hands


ChiangMai,ChiangRai,Phuket,Railay,Phi-Phi,Langkawi,Sabah,Cebu,Panglao,Boracay,Palawan,Houay Xai,Bokeo Nam Kan National Park,Beijing,Fihalhohi,Siem Reap,Sihanukville,Koh Rong,Koh Rong Samloem,Kampot, Phnom Penh,Shimla,Manali,Varanasi,Delhi
 
KurkulisDatums: Sestdiena, 07.08.2010, 14:46 | Ziņojums # 3
Ģenerālmajors
Grupa: Moderatori
Ieraksti: 312
Reputācija: 5
Statuss: Offline
respect andrian par vērtīgajiem papildinājumiem un dalīsanos ar personisko pieredzi lietojot Filipīniešu aviokompānijas.

Ja tu visu saproti, tas nozīmē, ka tev visu nesaka.
 
andrianDatums: Pirmdiena, 16.08.2010, 14:00 | Ziņojums # 4
Ģenerālleitnants
Grupa: Moderatori
Ieraksti: 558
Reputācija: 23
Statuss: Offline
AIR Philippines, Philippine Airlines budžeta kompānija no šā gada oktobra sāk lidojumus uz Singapūru un līdz ar to kļūst par reģionālo aviokompāniju.
no 27.oktobra Airphil Express lidojumus veiks ar Airbus A - 320 vienu reizi dienā
biļetes cena(jau tagad nopērkama) no 1880peso.


ChiangMai,ChiangRai,Phuket,Railay,Phi-Phi,Langkawi,Sabah,Cebu,Panglao,Boracay,Palawan,Houay Xai,Bokeo Nam Kan National Park,Beijing,Fihalhohi,Siem Reap,Sihanukville,Koh Rong,Koh Rong Samloem,Kampot, Phnom Penh,Shimla,Manali,Varanasi,Delhi

Сообщение отредактировал andrian - Pirmdiena, 16.08.2010, 14:02
 
MelnaisDatums: Piektdiena, 31.12.2010, 13:54 | Ziņojums # 5
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 1968
Statuss: Offline
Quote (andrian)
Sebu Pacific pēc patreizējās pieredzes(četri lidojumi) ir pelnījis tikai labus vārdus

Šodien 31.decembrī saņēmu depešu no Cebu Pacific, ka mans reiss no Puerto Princesas uz Cebu ir atcelts. Piedāvā lidot caur Manilu. Tas man neder, jo nevaru paspēt uz prāmi no Cebu uz Boholu. Nopirku biļetes citā aviokompānijā pa taisno uz Tagbilirānu. Sazvanoties ar Cebu Pacific solīja naudu atgriezt 65 darba dienās fear Nu gaidīsim. Ilgi gan skaitīs (ja vispār atskaitīs) crazy


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna... kopā 37 valstis.
 
andrianDatums: Trešdiena, 05.01.2011, 12:04 | Ziņojums # 6
Ģenerālleitnants
Grupa: Moderatori
Ieraksti: 558
Reputācija: 23
Statuss: Offline
Quote
31.decembrī saņēmu depešu no Cebu Pacific, ka mans reiss no Puerto Princesas uz Cebu ir atcelts

upss!! kas vēl ir palicis kam var uzticēties!!? tikai dārgā Philippine Airlines?
man Seair naudu atgrieza kaut kur nedēļas laikā..


ChiangMai,ChiangRai,Phuket,Railay,Phi-Phi,Langkawi,Sabah,Cebu,Panglao,Boracay,Palawan,Houay Xai,Bokeo Nam Kan National Park,Beijing,Fihalhohi,Siem Reap,Sihanukville,Koh Rong,Koh Rong Samloem,Kampot, Phnom Penh,Shimla,Manali,Varanasi,Delhi
 
MelnaisDatums: Piektdiena, 01.04.2011, 13:17 | Ziņojums # 7
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 1968
Statuss: Offline
Šī gada ceļojuma laikā pa Filipīnām tiku lidojis ar 5 lidmašīnām un izbaudījis trīs dažādu Filipīnu aviokompāniju sniegtos pakalpojumus un servisa līmeņus.

Sākšu ar visvairāk izmantoto kompāniju "Cebu Pacific". Kopā trīs reisi:

Manila - Puerto Princesa;
Cebu - Clark;
Manila - Saigona.

Pats galvenais, ka neviens reiss netika aizkavēts. Lidmašīnas gaisā cēlās kā pēc hronometra. Visas ļotenītes bija samērā jaunas. Stjuartītes foršas un laipnas. Lidojot uz Puerto Princesu lai izklaidētu pasažierus tika sarīkotas vairākas viktorīnas, kurās varēja vinnēt visādus suvenīrus. Lidojot uz Saigonu, pie čekošanās katram tika labs un praktisks dokumentu maciņš. Vārdu sakot šī kompānija domā par to, lai piesaistītu klientus ne tikai šim reisam, bet arī nākošiem. Vienīgais "darvas" piliens bija, kad mēnesi pirms izlidošanas šī kompānija atcēla vienu no reisiem Puerto Princesa - Cebu. Nācās meklēt citus variantus kā aizlidot līdz nepieciešamajai vietai.

Nākošā aviokompānija "AIRPHIL EXPRESS". Viens reiss:

Puerto Princesa - Manila.

Lidmašīna pilnīgi jauna. Likās, ka viens no pirmajiem reisiem. Stjuartītes jaukas un laipnas. Par apkalpošanu nekādu sūdzību. Nogādāja no punkta A uz punktu B bez nekādam problēmām. Vienīgais mīnuss, reiss kavējās apmēram pa 1 stundu.

Nākošā avikompānija "Philippine Airlines". Viens reiss:

Manila - Tagbilirāna.

Šī ir Filipīnu aviokompāniju dārgais gals. Šoreiz gan mums nepieciešamās biļetes bija par ļoti draudzīgām cenām. Lidmašīna jau krietni palietota, toties ar visām ekstrām, kā piemēram katram savs monitors. Lidojuma laikā ēdināja par brīvu. Apkalpošana kā jau visur Āzijā uz augsta līmeņa. Kārtējais mīnuss, reiss kavējās apmēram pa 1 stundu.

Secinājumi:

ar visām šīm kompānijām var (un pat vajag) lidot, vienīgi jāņem vērā biežās kavēšanās. Tas nozīmē, ka ja mums ir pārsēšanās uz citiem reisiem ir jābūt pieklājīgai laika rezervei. Savādāk viss ir ļoti adekvāti cenas un kvalitātes attiecībā.

Pievienotie faili: 8999414.jpg(48.9 Kb) · 0343044.jpg(46.2 Kb) · 4115579.jpg(51.7 Kb) · 1452339.jpg(41.7 Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna... kopā 37 valstis.
 
KurkulisDatums: Ceturtdiena, 01.03.2012, 12:54 | Ziņojums # 8
Ģenerālmajors
Grupa: Moderatori
Ieraksti: 312
Reputācija: 5
Statuss: Offline
"Air Asia" sāk vietējos lidojumus Filipīnās



"Air Asia" ir saņēmusi Filipīnu varas iestāžu licenci veikt iekšējos pārlidojumus Filipīnās. Šai sakarā jau esošos meitas uzņēmumus Taizemē un Indonēzijā papildina arī Filipīnas. Līdz šim vienīgā lidosta, uz kuru lidoja "Air Asia", bija bijušais ASV militārais lidlauks Clark. Šī lidosta savienoja Filipīnas ar Kuala Lumpuras un Kota Kinabalu lidostām Malaizijā. Aviokompānijai Filipīnās ir grandiozi attīstības plāni. Par savu bāzes lidostu viņi izvēlējušies Clark lidostu, kā argumentu izvēloties zemos nodokļus un apkalpošanas izmaksas. Šī lidosta atrodas 80 kilometru no Manilas. Sākot ar 28.martu, tiks sākti lidojumi divas reizes dienā uz Davao un Kalibo lidostām. Mūs visvairāk interesē lidojumi uz Kalibo, jo no šīs lidostas ceļotāji nokļūst tik iecienītā vietā kā Borakay salā. Kā nākamos maršrutus "Air Asia" plāno sākt lidojumus uz Cebu un Puerto Princesu. Tāpat plānos ir sākt starptautiskos lidojumus no Clark uz Bangkoku un citām Āzijas lidostām. Plāni vareni un atbalstāmi. Lai veicas!
Pievienotie faili: 9168120.jpg(21.4 Kb)


Ja tu visu saproti, tas nozīmē, ka tev visu nesaka.
 
MelnaisDatums: Sestdiena, 17.08.2013, 13:23 | Ziņojums # 9
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 1968
Statuss: Offline
Apturēta „Zest Air” lidojumu licence.

Piektdien Filipīnu aviācijas regulators apturēja aviokompānijas „Zest Air” lidojumu licenci pamatojoties uz vairākārtējiem lidojumu drošības pārkāpumiem un gaisa drošības noteikumu neievērošanu.

Kā norāda Filipīnu aviācijas regulatora ģenerāldirektora vietnieks John Andrews, tad aviokompānijas ekspluatanta apliecība tiek apturēta, un liedz iesaistīties gaisa pārvadātāja darbā ... līdz brīdim, kad aviācijas regulators būs pārliecināts, ka ir veiktas nepieciešamās korektīvās darbības un ir panākta atbilstība aviācijas drošības standartiem.

Kā norāda regulators, tad aviokompānija sistemātiki nav ievērojusi drošības standartus attiecībā uz hidraulikas apkalpošanu, degvielas sakabes vāciņu trūkumu, degvielas pārpildi bākās un lidotāju virsstundu darbu. Kā tika noskaidrots, tad „Zest Air” piloti regulāri pārsniedz atļautos 100 stundu lidojumus mēnesī, kā rezultātā tiek apdraudēta lidojumu drošība. No 19.jūlija aviokompānija nav iecēlusi atbildīgo menedžeri, kurš atbildētu par lidojuma drošību.

Tā būtu šī gadījuma oficiālā versija. Kā neoficiālā (tās ir dziļi tikai un vienīgi tiaki manas pārdomas) varētu būt krass konkurences pieaugums Filipīnu avio pasažieru pārvadājumu sfērā. Tas ir saistīts ar „Air Asia” ienākšanu šajā tirgū. Ļoti ilgu laiku Filipīnas varas iestādes neļāva „Air Asia” saņemt lidošanas licenci Filipīnas vietējiem lidojumiem liekot šķēršlus un visādus izdomātus iemeslus. Tādā veidā atbalstot vietējās aviokompānijas un ierobežojot konkurenci. Domāju, lai apietu šos liktos šķēršļus „Air Asia” pieņēma lēmumu iegādāties kādu vietējo aviokompāniju, kurai jau ir visas nepieciešamās licences un lidojumu atļaujas. Marta mēnesī „Air Asia” iegādājās 49% avikompānijas „Zest Air” akciju. Zīmīgs ir arī % iegādāto akciju daudzums 49%. Tas tādēļ, lai formāli nemainītos kompānijas īpašnieks un tiktu saglabātas visas licences un atļaujas. Domāju, ka šīs kompānijas „Zest Air” patiesais īpašnieks ir „Air Asia”. Ar šīs kompānijas iegādi „Air Asia” ir radījusi pamatīgu konkurenci un atņēmusi ievērojamu tirgus daļu vietējiem operatoriem.

„Zest Air” aviokompānijas lidojumu apturēšana varētu būt tieši konkurences cīņas. Vietējie vienkārši izmanto savu varas resursu konkurences cīņā. Tas ka neviena no Filipīnas aviokompānijām 100% neizpilda visas avio drošības prasības ir visiem zināms faksts. Ne par velti ES aviokompāniju melnajā sarakstā ir visas Filipīnu aviokompānijas (izņemot Philippine Airlines). Kādēļ tad ķerās klāt tieši „Zest Air”!? Tik pat labi tā varēja būt jebkura no Filipīnas aviokompānijām. Un tas viss, kad jau novembrī sākas tūristu sezona. Pats karstākais laiks naudas pelnīšanā. Pat ja visus norādītos trūkumus „Zest Air” novērsīs rekordtempos un drīzumā atjaunos savus lidojumus, radītais sliktais imidžs vēl ļoti ilgi slikti iespaidos aviokompānijas bortu piepildījumu lidojumos. Cilvēki vienkārši izvēlēsies lidot ar citām aviokompānijām.

Piekdien ne „Zest Air”, ne „Air Asia” vēl nebija gatavas sniegt komentārus. Tie ir gaidāmi nākamo nedēļu. Pieļauju, ka „Air Asia” atbilde varētu būt ļoti asa un kritiska. Kā būs... redzēsim.

Tās gan ir tikai manas pārdomas par šo gadījumu. Iespējams nav tā kā es domāju. Viens gan ir skaidrs, ka drošības jautājumus Filipīnu avio pārvadājumos būtu vēlams uzlabot pilnīgi noteikti. prof


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna... kopā 37 valstis.
 
KurkulisDatums: Otrdiena, 20.08.2013, 15:43 | Ziņojums # 10
Ģenerālmajors
Grupa: Moderatori
Ieraksti: 312
Reputācija: 5
Statuss: Offline
Izskatās, ka krīze beigusies. Šodienas aviokompānijas "Zest Air" paziņojums:

Zest Air is pleased to announce that the CAAP suspension has been lifted. We will resume all of our international flights to and from Manila to China, South Korea, Malaysia and to domestic destinations of Kalibo (Boracay), Cebu, Davao, Iloilo, Bacolod, Tagbilaran, Tacloban, Cagayan de Oro and Puerto Princesa (Palawan), as soon as the inspection of all aircraft has been completed. The inspection is expected to be completed in a day barring any weather issues.


Ja tu visu saproti, tas nozīmē, ka tev visu nesaka.
 
andrianDatums: Otrdiena, 17.09.2013, 19:31 | Ziņojums # 11
Ģenerālleitnants
Grupa: Moderatori
Ieraksti: 558
Reputācija: 23
Statuss: Offline
Philippine Airlines atsāks lidojumus no Hītrovas: Philippine Airlines will fly to London starting November 4, 2013
nekādas debesmannas negaidu, nelēta kompānija un lidosta, bet kas to zina..ja nu uz xmas

ir cenas:
Pievienotie faili: 2332422.jpg(76.5 Kb)


ChiangMai,ChiangRai,Phuket,Railay,Phi-Phi,Langkawi,Sabah,Cebu,Panglao,Boracay,Palawan,Houay Xai,Bokeo Nam Kan National Park,Beijing,Fihalhohi,Siem Reap,Sihanukville,Koh Rong,Koh Rong Samloem,Kampot, Phnom Penh,Shimla,Manali,Varanasi,Delhi
 
MelnaisDatums: Piektdiena, 01.11.2013, 11:20 | Ziņojums # 12
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 1968
Statuss: Offline
Aviokompānijas „Zest Air” pārvērtības



Kādreiz Filipīnu debesīs lidoja aviokompānija „Zest Air”. Kompānija visu laiku balansēja uz bankrota robežas, netika ievēroti aviācijas drošības noteikumi, lidmašīnu parks bija vecs. Tas viss īsā laika posmā noveda pie 4 aviācijas incidentiem. Pasažieri neuzticējās šai aviokompānijai un centās, ja bija iespējams, lidot ar citām aviokompānijām. Tā tas turpinājās līdz brīdim, kad lielākā lētā gala aviokompānija „Air Asia” ieinteresējās par Filipīnas avio tirgu. Savukārt Filipīnas varas iestādes, lai aizsargātu savus nacionālos avio pārvadātājus liek visādus šķēršļus „Air Asia” ienākšanai Filipīnās. Meklējot dažādus iemeslus ilgstoši netiek izsniegtas avio licenzēs dažādiem pārlidojumiem. Noguris no nemitīgās cīņas ar Filipīnas varas iestādēm aviokompānijas „Air Asia” īpašnieks Tony Fernandes pieņem stratēģisku lēmumu, praktiski iegādāties jau esošu nacionālu aviopārvadātāju. Izvēle krīt uz „Zest Air”. Tas ir labākais variants abām aviokompānijām. Vieni tiek paglābti no bankrota, bet otri iegūst licenci lidojumiem Filipīnas gaisa telpā.

Aviokompānijas „Air Asia Philippines” un „Zest Air” izveidojot stratēģisko aliansi ir mainījušas nosaukumu uz „Air Asia Zest”. Pirms tam „Air Asia” iegādājās 49% „Zest Air” akciju. Abu aviokompāniju lidmašīnas pakāpeniski tiek pārkrāsotas jaunā brenda vārdā un krāsās. Lieki piebilst, ka krāsojums būs „Air Asia” brenda izskatā. No „Zest Air” būs saglabāts tikai uzraksts „Zest”, kurš tiks pievienots „Air Asia” beigās. biggrin

Pārmaiņas ir skārušas arī „Zest Air” mājas lapu (http://www.flyzest.com), precīzāk sakot tās vairs nav. Ieejot mājas lapā tiekat novirzīti uz „Air Asia” mājas lapu. Biļetes nopirkt lidojumiem var tikai „Air Asia” mājas lapā.

Šo abu aviokompāniju saplūšana ir raisījusi virni pārmaiņu gan vietējos lidojumos, gan starptautiskos, gan lidostu izmantošanā. Galvenais jaunums ir aviokompānijas lēmums atteikties no Clark lidostas izmantošanas. No 9.oktobra tiek pārtraukti lidojumi uz Davao , Kalibo , Taipeju un Honkongu. Tas ir liels trieciens Clark lidlaukam, kurš pēdējā laikā bija ļoti strauji attīstījies un lidostas attīstībā ieguldījis lielus finansu līdzekļus.

Kompānija plāno attīstīt 2 lidlaukus, kuri bija „Zest Air” HUB. Tie ir Manila un Cebu. No Cebu ir atklāti jauni reisi uz Cagayan de Oro, Davao, Manila, Puerto Princesa, Kuala Lumpur, Seoul, Busan.

Manilas lidostā visi vietējie reisi un starptautiskie reisi uz Kota Kinabalu un Kuala Lumpur tiks veikti no 4 Termināla, pagaidām starptautiskie lidojumi uz Jinjiang un Incheon tiks veikt no 3 Termināla.
Pievienotie faili: 4587216.gif(51.3 Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna... kopā 37 valstis.
 
MelnaisDatums: Ceturtdiena, 21.11.2013, 13:49 | Ziņojums # 13
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 1968
Statuss: Offline
Aviokompānijas „SEAIR” pārvērtības



Izmaiņas un cīņa par Filipīnu gaisa telpu nerimstas. Iepriekšējā rakstā par Filipīnu aviokompānijām tika aprakstītas aviokompānijas „Zest Air” pārvērtības. Nu kārta ir pienākusi apskatīt aviokompānijas „SEAIR” pārvērtības. Cīņā par Filipīnu debesīm ir iesaistījusies arī otra lielākā zemo cenu aviokompānija Āzijā „TigerAir”. Ja aviokompānija „Air Asai” ir noslēgusi stratēģisko aliansi ar nu jau bijušo „Zest Air”, tad „TigerAir” līdzīgu vienošanos noslēdz ar „SEAIR” un iegādājas 40% kompānijas akciju. Ar 2013.gada 7.jūniju kompānija maina nosaukumu uz „Tigerair Philippines”.

Tāpat kā variantā ar „Air Asia” iegādāties biļetes ir iespējams tikai „TigerAir” mājas lapā. Arī lidmašīnas tiek pārkrāsotas attiecīgi šīs aviokompānijas krāsās. Par saviem HUB aviokompānija ir izvēlējusies Manilas lidostu un Clark lidostu.

Starptautiskie lidojumi uz:

Singapor, Hong Kong, Bangkok

Vietējie lidojumi pieejami uz sekojošām vietām:

Bacolod, Cebu, Clark, Davao, Iloilo, Kalibo, Manila, Puerto Princesa, Tacloban.

Vietējie lidojumi no Manilas lidostas tiek veikti no 4.termināla.

Filipīniešu īpašumā ir palikušas vairs tikai divas vērā ņemamas aviokompānijas. Tās ir „Philippine Airlines” ar savu meitas uzņēmumu „PAL Express” un „Cebu Pacific Air”.
Pievienotie faili: 9456571.jpg(14.5 Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna... kopā 37 valstis.
 
SviestsDatums: Sestdiena, 29.03.2014, 15:18 | Ziņojums # 14
Apakšpulkvedis
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 147
Reputācija: 7
Statuss: Offline
Tā - Sebu Pacific Air, http://www.cebupacificair.com jauns, vismaz pats tikko uzgāju, maršuts, kas varētu būt interesants. Tātad jaunums ir lidojums Cebu - Coron (Busuanga).
Tas ir pa taisno loģiski, jo ar pārsēšanos šo maršutu jau piedāvāja sen. Viens taisnais reiss dienā, ar izlidošanu no Cebu parasti 11.10, savukārt atpakaļ no Coron 13.10. Tas paver dažādas kombinācijas iespējas tiem, kam plānotajā maršutā ietilpst - El Nido, Coron un Cebu ar Boholu.
 
MelnaisDatums: Otrdiena, 30.12.2014, 15:59 | Ziņojums # 15
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 1968
Statuss: Offline
Incidents ar "Air Asia Zest" lidmašīnu Filipīnās. Sliktos laika apstākļos no skrejceļa Kalibo lidostā nosēžoties noskrēja "Air Asia Zest" lidmašīna. Reisa nr. Z2 272 atradās ceļā no Manilas uz Kalibo. Uz borta atradās 153 pasažieri. Incidentā bojā gājušo un cietušo nav. Cilvēki tika evakuēti pa avārijas izejām, izmantojot slīdkalniņus. Sākumā liktenīgais reiss tika aizkavēts par 2 stundām. Pirms tam Manilas lidostā atgriezās "Cebu Pacific Air" lidmašīna, nespējot nosēsties Kalibo lidlaukā. Atgādināšu, ka Kalibo lidostu izmanto tie ceļotāji, kuri dodas atpūsties uz Boracay salu.



Šis incidents notika tikai divas dienas pēc tam, "Air Asia Indonesia" lidmašīna pazuda lidojot no Surabaya uz Singapūru.

Pavisam nesen nācās lidot ar šo aviokompāniju Filipīnās. Par "Air Asia Zest" avio parku es nebiju lielā sajūsmā, par ko rakstīju savā pēdējā atskaitē no ceļojuma pa Filipīnām. Reisi kavējās, lidmašīnai bija tehniskas problēmas ar airkondišenu salonā, ļotenes izskatījās kārtīgi palietotas.
Pievienotie faili: 7265707.jpg(56.8 Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna... kopā 37 valstis.
 
Forums » Filipīnas » Avio un cits transports » Filipīnu aviokompānijas
  • Lappuse 1 no 2
  • 1
  • 2
  • »
Meklēšana:


Copyright MyCorp © 2018