Singapūras aviokompānijas
| |
Melnais | Datums: Trešdiena, 29.08.2012, 12:45 | Ziņojums # 1 |
 Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
| Šai teritoriālā ziņā mazajai, bet ekonomiski spēcīgai valstiņai ir ne tikai viena no labākām lidostām pasaulē "Changi Airport", bet arī varenai ekonomikai atbilstošas aviokompānijas. Jāsāk protams būtu ar Singapūras lepnumu "Singapore Airlines".
Singapore Airlines - www.singaporeair.com
Kontrolpakete pieder Simgapūras valstij. Tā ir otrā lielākā aviosabiedrība pasaulē pēc tirgus kapitalizācijas ar vērtību 14 miljardi $. "Star Alliance" biedrs. Aviokompānija lido uz 63 galamērķiem 35 valstīs un 6 kontinentos. Perfekts serviss. Attiecīgi arī biļešu cenas ir augstas. Vairākus gadus pēc kārtas "Skytrax" vērtējumā šī kompānija saņem 5 zvaigznes no 5 iespējamām. Savu lidmašīnu parku viņa atjauno regulāri. Aviokompānijas lidmašīnas vidējais vecums sastāda 6 gadus. Pavisam flotē ir 100 maģistrālās lidmašīnas. Pasūtītas ir vēl 64. Tai skaitā 20 Airbus A350-941 XWB, pie kura izstrādes aktīvi strādā koncerns „Airbus”. Šī modeļa pirmais lidojums paredzēts 2013.gadā. Šī ir pirmā aviokompānija pasaulē, kura sāka izmantot komerciāliem lidojumiem lielāko pasažieru lidmašīnu Airbus A380. Pavisam šādu lidaparātu flotē ir 19.

"Singapore Airlines" ir arī meitas uzņēmums -
SilkAir - www.silkair.com
Šī aviokompānija kalpo īso maršrutu apkalpošanai. No Singapūras kompānija lido uz 42 galamērķiem 11 Āzijas valstīs. Flotē ir 21 Airbus tipa lidmašīna.

Scoot - www.flyscoot.com

Vēl viens meitas uzņēmums "Singapore Airlines". Radīta zemo cenu lidojumiem vidējiem un tāliem lidojumiem. Piedāvā lidojumus par 40% lētāk kā mātes kompānija.Aviokompānija uz doto brīdi var operēt ar 44 bortiem, starp kuriem ir arī 18 "Boeing 787 Dreamliner" tipa lidmašīnas. Nebūt nav slikti priekš lētā gala aviokompānijas. Un pie sasniegtā aviokompānija netaisās apstāties. Ir pasūtītas vēl 2 "Boeing 787 Dreamliner" un 39 "Airbus A320neo" tipa lidmašīnas. Uz doto brīdi aviokompānija "Scoot" lido uz 69 galamērķiem. Pa šo saiti varam apskatīt galamērķa sarakstu:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Scoot_destinations
Sākot ar 2018.gada 20.jūniju aviokompānija ir uzsākusi arī lidojumus no Atēnām un Berlīnes.
Aviokompānija "Scoot" 2017.gada 25.jūlijā pilnībā pārņēma finanšu grūtībās nonākušo aviokompāniju "Tigerair". Ar šo brendu lidojumi vairs netiek veikti.
Tiger Airways - www.tigerairways.com
Ceļotājiem vispazīstamākā un nepieciešamākā no Singapūras aviokompānijām. Lētā gala aviokompānija, kura par ļoti demokrātiskām cenām nogādās mūs no Singapūras uz daudziem galamērķiem Āzijā un Austrālijā. Flotē ir 21 Airbus A320-200 tipa lidmašīna. Sadarbojas un ir daļas SEAir (South East Asian Airlines) – 40%, Mandala Airlines – 33%. Ir meitas uzņēmums - Tiger Airways Australia. Plānos ir izveidot arī meitas uzņēmumus Taizemē un Korejā.

Tās nu būtu tās aviokompānijas, kuras varētu būt noderīgas mūsu ceļojumos. Veiksmi lidojumos!
Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
|
|
| |
Melnais | Datums: Otrdiena, 21.10.2014, 13:37 | Ziņojums # 2 |
 Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
| Finanšu problēmas Singapūras holdingam holdingam "Tiger Airways Holdings".
Pēdējie gadi holdingam "Tiger Airways Holdings" nav bijuši tie sekmīgākie, ir strādāts ar milzu zaudējumiem. Pēc tam, kad tika pārdots meitasuzņēmums Filipīnās "Tigerair Philippines" aviokompānijai "Cebu Pacific Air", kārta ir pienākusi arī meitasuzņēmumam Austrālijā, kā tiek ziņots, tad lidsabiedrība "Virgin Australia" paziņojusi, ka noslēgusi darījumu par atlikušo 40% Austrālijas zemo cenu aviokompānijas "Tiger Aiways Australia" iegādi par vienu dolāru.
"Virgin" jau pieder 60% šī uzņēmuma akciju, atgādina "Mashable". Tās tika iegādātas 2012.gadā no Singapūras uzņēmuma un tolaik darījuma summa bija ievērojami lielāka - 35 miljoni Austrālijas dolāru.
"Tiger Australia" zaudējumi pēdējā finanšu gadā, kas noslēdzās šī gada jūnijā, sasniedza 77 miljonus dolāru.
"Virgin" gan apgalvo, ka ar "Tiger" zīmolu lidojošie gaisa kuģi turpinās kursēt Austrālijas debesīs, turklāt uzņēmums nostiprinājis tiesības tās izmantot arī īsas distances starptautiskajos lidojumos. Tomēr, ņemot vērā samazināto pieprasījumu Austrālijas vietējā tirgū, "Tiger Airways" flotes paplašināšana gan būs ierobežota, norādījis uzņēmuma izpilddirektors Džons Borgeti. Viņš ir pārliecināts, ka jau 2016.gadā uzņēmumam izdosies gūt peļņu.
Pie šādu aktīvu pārdošanas tempa var pieļaut, ka pēc pāris gadiem minētais zīmols "Taigerair" vairs neeksistēs. Neko darīt.... tā šajā biznesā notiek. Konkurence liela un nežēlīga, izdzīvo tikai stiprākie....
Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
|
|
| |
Melnais | Datums: Trešdiena, 01.08.2018, 15:39 | Ziņojums # 3 |
 Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
| Patīkami jaunumi no aviokompānijas "Scoot"

Ļoti gardi jaunumi ir saņemti no aviokompānijas "Scoot". Pēc tam, kad aviokompānija "Scoot" 2017.gada 25.jūlijā pilnībā pārņēma finanšu grūtībās nonākušo citu zemā gala aviokompāniju "Tigerair" šī kompānija jūtami ir aktivizējusies konkurences cīņā par lētā gala pasažieriem Āzijas reģionā. Atgādināšu, ka aviokompānija "Scoot" ir Singapūras nacionālās aviokompānijas "Singapore Airlines" meitas uzņēmums, kurš tika radīts ar mērķi konkurēt lētā gala aviācijas pārvadājumu tirgū ar tādiem grandiem kā "AirAsia" un "Cebu Pacific". Šim mērķim "Singapore Airlines" nav žēlojusi finansu resursus savas meitas uzņēmuma avioparka atjaunināšanai. Tā rezultātā aviokompānija uz doto brīdi var operēt ar 44 bortiem, starp kuriem ir arī 18 "Boeing 787 Dreamliner" tipa lidmašīnas. Nebūt nav slikti priekš lētā gala aviokompānijas. Un pie sasniegtā aviokompānija netaisās apstāties. Ir pasūtītas vēl 2 "Boeing 787 Dreamliner" un 39 "Airbus A320neo" tipa lidmašīnas. Jūtams, ka kompānijai ir liela vēlme pabīdīt lētā gala lidojumu praktisko līderi aviokompāniju "AirAsia" un paņemt šī gardā un potenciāli lielā pīrāga ievērojamu daļu. Uz doto brīdi aviokompānija "Scoot" lido uz 69 galamērķiem. Un te nu mēs esam nonākuši pie svarīgākā, sākot no 2018.gada 20.jūniju aviokompānija ir uzsākusi regulārus reisus no Atēnām un Berlīnes. Par reisu no Atēnām man īstas pārliecības nav vai tas ir pareizs lēmums, bet lidojumi no Berlīnes ir trāpīts precīzi desmitniekā. Un mūs kā ceļotājus no Latvijas pilnīgi noteikti interesēs tieši Berlīnes virziens, jo no Rīgas nokļūt līdz Berlīnei nav nekādas problēmas atšķirībā no Atēnām.
Tātad lidojumi būs pieejami katru pirmdienu, trešdienu, piektdienu un sestdienu. Izlidojot no Singapūras plkst. 12:20 un ierodoties Berlīnē plkst. 7:25. Lidojumi no Berlīnes uz Singapūru tajās pašās dienās, izlidojot 9:25 un nolaižoties Singapūrā plkst. 15:35. Šajos maršrutos tiks izmantots "Boeing 787 Dreamliner", kas aprīkots ar Wi-Fi, USB pieslēgvietām un ScooTV izklaidi.
Potenciālajiem pasažieriem tikai ir jāatgādina, ka šī ir lētā gala aviokompānija. Par visām papildus ekstrām, kā reģistrētā bagāža, ēdamais, dzeramais un citiem servisiem nāksies maksāt papildus. Nedomāju ka tā ceļotājiem būtu milzīga problēma, jo cenas pašreizējā piedāvājumā ir ļoti kārdinošas. Tā lidojumiem no Berlīnes praktiski uz jebkuru Āzijas galapunktu cena ir aptuveni 340 EUR uz abiem galiem, bez reģistrētās bagāžas. Te būs ieskatam lidojumu virzieni un cenas:
https://www.fly4free.com/flight-....ly-e308
Vienkārši super..... Ņemam vērā un liekam aiz auss, ka ir arī šāda iespēja. Un jo vairāk aviokompāniju lidos no Eiropas uz Āziju jo būs būs augstāka konkurence, un tas nāks par labu mums ceļotājiem.
Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
|
|
| |
|