Otrdiena, 17.10.2017, 20:47
Sveicināti Viesis
RSS
Indoķīnas ceļojumi
[ Jaunas vēstules · Dalībnieki · Foruma noteikumi · Meklēšana · RSS ]
Lappuse 1 no 11
Foruma moderators: Kurkulis, andrian 
Forums » Malaizija, Singapūra un Bruneja » Atsauksmes un atskaites » Atgriešanās Malaizijā (Kuala Lumpur un Labuan sala)
Atgriešanās Malaizijā
MelnaisDatums: Otrdiena, 19.04.2016, 13:42 | Ziņojums # 1
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 1805
Statuss: Offline
Ceļojuma plānu un izmaksas varam redzēt pa šo saiti:

http://www.melnais.com/forum/69-552-1#3766

Atskaiti par redzēto un piedzīvoto Kambodžā lasām pa šo saiti:

http://www.melnais.com/forum/25-562-1

Ar 6 stundu kavēšanos esam sasnieguši Kuala Lumpuras lidostu. Pirms robežkontroles nekādi papīri vairs nav jāpilda, rādi pasi un saņem pasē zīmogu ar tiesībām uzturēties Malaizijā 60 dienas. Viss norit raiti un bez problēmām. Nākas samainīt nedaudz naudas lidostas valūtas maiņas kantorī. Kurss absolūti nepieņems, par 1 EUR dod 4,17 RM ... shock .. tīrā laupīšana. Vēlāk ķīniešu tirgū EUR mainījām pēc kursa 4,40 RM. Atliek sagaidīt mugursomu un doties ārā.

Uhhhhhhh..... ārā tik pazīstamais un ilgi gaidītais karstais un mitrais Āzijas gaiss. Fantastiskas sajūtas. Saprotams, ka pirmais darbs pēc ilgā lidojuma ir uzvilkt kādu kāru dūmu. smok Viesnīcu biju rezervējis tieši pie monorail pieturas "Maharajalela", tā ir 3 pietura no "KL Central". Doma bija no lidostas par 10 RM aizbraukt līdz "KL Central" un tālāk līdz viesnīcai ar monorail. Plānotais ierašanās laiks Kuala Lumpur bija 17:25, bet ņemot vērā 6 stundu kavēšanos skaidrs ir ka plāni ir jāmaina, tik vēlu monorail vairs nekursē. Taksi no lidostas ņemt nav nekādas vēlmes, būs padārgi. Izrādās, ka tiek piedāvāts sekojošs serviss. Ar autobusu līdz Kuala Lumpur un tālāk izvadā pa viesnīcām. Tas maksā 16 RM. Tas der..... pērkam.

Līdz autobusa atiešanai jāgaida 40 minūtes, tīrais sīkums, ja zini kad drīz būsi hotelī un varēsi likties uz auss. Brauciens ar autobusu līdz Kuala Lumpur centram aizņem nepilnu stundu. Tas tāpēc, ka ir nakts un nav trafika. Galapunktā mūs gaida minibusi, kuri mūs nogādās līdz viesnīcai. Braucot ir laiks pavērot, kas pa šo laiku ir mainījies Kuala Lumpur. Pēdējo reizi šeit es biju gandrīz pirms 4 gadiem. Spriežot pēc tā kā šeit norit nakts dzīve, tad izmaiņas ir ievērojamas. Neskatoties uz vēlo nakts stundu (pulkstenis bija pāri 2:00) nakts dzīve šeit sit augstu vilni. Visur āra kafejnīcās sēž cilvēki un dzer alu. booze Agrāk kaut kas tāds bija novērojams tikai ķīniešu kvartālā, vai atsevišķās tusiņu vietās. Ir notikušas pozitīvas pārmaiņas musulmaņu valstī, cilvēki kļuvuši krietni brīvāki un atvērtāki. Nedaudz pirms 3:00 tiekam pievesti pie mūsu viesnīcas "OYO Rooms Maharajalela Monorail station". Biju šo viesnīcu rezervējis izmantojot "www.booking.com". Visā visumā Malaizijā viesnīcu cenas nav draudzīgas, bet šis gadījums bija izņēmums. Rezervēju ar promo pa 12$ pa nakti ar visām brokastīm. Ar privāto podu māju, dušu ar karsto ūdeni, TV un airkondišenu. Vienkārši ideāli. Kā liels pluss ir tā ģeogrāfiskā atrašanās vieta. Tieši pie monorail pieturas un 5 minūšu gājiena attālumā no Petaling ielas. Ja ir interese pa šo hoteli tad lūkojam pa šo saiti:

http://www.melnais.com/forum/39-561-1#3780

Kula Lumpur mums paredzēts uzturēties 2 naktis, tālāk jau lidojums uz Kambodžu. Sanāk ka pilsētas apskatei mums ir tikai viena diena. Bet tas vēl tikai pavisam tuvā nākotnē.... pirmais darbs beidzot kārtīgi atpūsties pēc 2 negulētām naktīm. Dušiņa un gultā iekšā.

Mostamies kad pulkstenis jau rāda nedaudz pirms 13:00. hehehehhē... labi gulējām. Atpūtušies un izgulējušies, varam doties lūkot pilsētu. Saprotama lieta, ka pirmais kur dodamies ir Petaling iela, vai citiem vārdiem runājot ķīniešu tirgus.



Tirgū nekādas īpašas vajadzības kaut ko pirkt nav, vienkārši ir vēlme izbaudīt kārtīgu Āzijas atmosfēru. Arī vēders sāk likt par sevi manīt un kur gan lētāk un labāk var paēst ja ne ķīniešu tirgū. No iepriekšējās reizes atmiņā ir palicis māla pods, kurā apcep rīsus ar vistu. Bija fantastiski garšīgi un domājot par to, kuņģī pastiprināti sāk izdalīties skābes. Tas arī būs mūsu mērķis šī vakara vakariņām. Bet līdz vakariņām vēl ir laiks, tās sāk gatavot brīdī, kad noriet saule. Pēc tik ilgas un saldas gulēšanas vēl nevaram kārtīgi pamosties. Lai šo problēmu atrisinātu iegriežamies tur pat netālu esošajā "Starbuck" kafejnīcā. Paņemam katrs pa vislielākai krūzei "American" melno kafiju. Jāpiekrīt, ka šīs ķēdes kafejnīcās visā pasaulē, kafija garšo vienlīdz izcili. Tā arī nekur nesteidzoties malkojot kafiju ir pienācis vakars. Laiks lūkoties pēc vakariņām.
Pievienotie faili: 9491072.jpg(94Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna... kopā 34 valstis.
 
MelnaisDatums: Otrdiena, 19.04.2016, 15:42 | Ziņojums # 2
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 1805
Statuss: Offline
Dodamies uz jau mums zināmo "ēdamo" ielu paralēli Petaling ielai. Te ir ko izvēlēties, tiek cepti un vārīti visādi gardumi katrai gaumei. Sākot no jūras veltēm un beidzot ar māla podos ceptiem rīsiem ar vistu. Smaržu gamma neizsakāma. Super. Sameklējam kā mums liekas, labāko podiņu cepēju un ieņemam vietas pie galdiņiem ielas ēstuvē. Mazais podiņš vienam ēdējam maksā 10 RM, divreiz lielāks, domāts 2 ēdējiem maksā 19 RM. Saprotams, ka pasūtam lielo, esam kārtīgi izbadējušies un noilgojušies pēc kārtīga ēdiena. Klāt pasūtām arī 2 lielās pudeles (640 ml) "Tiger" alu. Mjā... cenas vienkārši briesmīgas, viena pudele maksā 17 RM, tas ir praktiski 4 EUR par pudeli crazy Bet nu dikti gribas nobaudīt pirmo alu Āzijā.



Uzreiz piebildīšu, ka šajā musulmaņu valstī ar pirmās nepieciešamības precēm vispār ir liela problēma cenu izteiksmē. Vēlāk nopirkām veikalā 4 mazās skārdenes "Tiger" aliņa. Tas maksāja 40 RM, tas ir gandrīz 10 EUR shock Apskatījos ka man nepietiks cigaretes līdz Kambodžai, nopirku vienu paciņu "Mevius", tas maksāja 17 RM, tas ir 4 EUR. shock Dārgāk kā Latvijā.

Vakariņas bija sātīgas un ļoti garšīgas. Nu punči ir pilni un varam domāt ko darīt tālāk. Vakara turpinājumā ar kājām devāmies skatīt slavenos "Twin Tower". No ķīniešu tirgus tas ir aptuveni 3 kilometru attālumā. Bez šiem torņiem Kuala Lumpura nebūtu Kuala Lumpura, var teikt ka tas ir pilsētas simbols un mūsu pienākums bija torņus apmeklēt vakarā, kad viņi ir izgaismoti. Lai pilnībā varētu izbaudīt to varenumu un diženumu.



Bija jauki atkal paviesoties šajā vietā. Idili tikai traucēja daudzie tirgotāji, kuri nemitīgi vēlējās iesmērēt man viltotus "iPhone". crazy Nepietiek ka man pašā saknē nepatīk "iPhone" tālruņi, tāpēc ka paredzēti cilvēkiem kuriem rokas aug nepareizajā vietā, bet vēl piedāvāt viltojumus par neadekvātu cenu.
Uz viesnīcu atpakaļ devāmies jau ar monorail. Ar to arī Kuala Lumpuras apskate šajā brīdī ir praktiski noslēgusies, rīt no rīta jābrauc uz lidostu un jālido uz Kambodžu. Bet šeit vēl mēs atgriezīsimies ceļojuma noslēgumā. Laiks gultiņās un čučēt.

Nākamajā rītā nekur pārāk nesteidzoties mostamies, paēdam brokastis un varam čekoties ārā no viesnīcas. Tālāk ar monorail līdz "KL Central". Te arī ir notikušas izmaiņas. Vairs nav jāiet pa ielu, lai no monorail pieturas nokļūtu "KL Central". To visu tagad var izdarīt ejot pa ēkas iekšieni, sabūvējuši veikalus un visādus butiķus. Autobusi uz KLIA un KLIA2 vēl joprojām kursē no vecās vietas. Mums šoreiz ir jābrauc uz KLIA2. Tā vairs nav man labi zināmā vecā KLIA2, kuru zināju kā savus piecus pirkstus. Kad vēl "Air Asia" lidoja no Londonas uz Kuala Lumpuru, vecā lidosta bija mūsu galvenais tranzīta punkts. Būšu pirmo reizi jaunajā KLIA2. Izmaiņas sākas jau ar autobusiem. Uz veco KLIA2 kursēja divu konkurējošu transporta kompāniju autobusi, sarkanie un dzeltenie. Sarkanie bija "Air Asia" meitas uzņēmums un maksāja 9 RM, dzeltenie maksāja 10 RM. Tagad acīm redzami "Air Asia" ir atbrīvojusies no aviokompānijai neraksturīga biznesa un pārdevusi savus autobusus otrai kompānijai. Kā rezultātā jaunā cena uz jauno KLIA2 lidostu nu ir 11 RM. crazy Monopols darbībā..... bet visā visumā tas ir sīkums. Pērkam biļetes un sēžamies autobusā. Autobusi kursē pēc grafika, bet ja autobuss ir pilns, tad brauciens sākas ātrāk. Tas ir loģiski un saprātīgi. Mūsu gadījumā tas arī notika, sākām kustību ātrāk. Šoreiz ceļā pavadām vairāk nekā stundu, tas arī saprotams - trafiks.

Ir pienācis brīdis iepazīties ar jauno KLIA2 lidostu. Nu moins..... aviokompānija 'Air Asia" priekš sevīm ir uzmočījusi kruto lidostu. Es saprotu, ka vecā lidosta vairs nespēja uzņemt tik daudz lidot gribētājus un es iztēlojos, ka jaunā lidosta būs liela un skaista. Bet ka viņa būs tik liela, plaša, ērta un skaista. Ir krietni padomāts par pasažieru ērtībām, daudz veikalu, ēstuves, kafejnīcas. Tagad vairs nav jāiet ar kājām līdz ļotenēm kā vecajā lidostā, katrai ļotenei ir sava "piedurkne" ..... Mjā, malači. respect Kad būšu pabeidzis savu atskaiti par ceļojumu, tad attiecīgā foruma sadaļā aprakstīšu vairāk par jauno lidostu.





Biļešu automātā izdrukājam savus "border pass", nododam mugursomu un varam doties uz robežkontroli. Robežkontrole un drošības pārbaude tiek pievārēta ātri un bez ekscesiem. Atliek sagaidīt mūsu "Air Asia" ļotenīti, kura mūs nogādās Kambodžā. Pagaidām varam teikt bye Malaizijai un uz drīzu atkalredzēšanos.
Pievienotie faili: 6655031.jpg(76Kb) · 1248972.jpg(68Kb) · 1515551.jpg(67Kb) · 1345344.jpg(54Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna... kopā 34 valstis.
 
StriķisDatums: Trešdiena, 20.04.2016, 16:12 | Ziņojums # 3
Leitnants
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 68
Reputācija: 2
Statuss: Offline
Quote Melnais ()
torņus apmeklēt vakarā, kad viņi ir izgaismoti.

Laimīgais, es tiku līdz viņiem no rīta 6:30 un tad viņi tikai šādi bija

Pievienotie faili: 1258921.jpg(139Kb)


Сообщение отредактировал Striķis - Trešdiena, 20.04.2016, 16:30
 
MelnaisDatums: Ceturtdiena, 30.06.2016, 12:23 | Ziņojums # 4
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 1805
Statuss: Offline
Bez problēmām aviokompānija "Air Asia" mūs nogādā Kuala Lumpur. Ātri tiek izieta robežkontrole, vēl pirms mūsu reģistrētā bagāža ir nonākusi uz lentes. Steigties īsti nav kur, līdz nākošai "Air Asia" ļotenei uz Labuan salu mums šeit ir jānīkst 6 stundas. Laiku īsinām ar "MacDonald" apmeklējumu un jaunās lidostas izpēti.

Nīkstot lidostā, novērojām interesantu skatu, kā no valsts tiek izraidīti nelegālie viesstrādnieki, kuri ieradušies Malaizijā peļņas nolūkos. Pārsvarā tie ir filipīnieši, indieši, bangladešieši, šrilankieši, indonēzieši un pakistānieši.



Tā arī dīkdienībā sagaidām savu ļotenīti. Lidojums līdz Labuan salai bez problēmām. Nosēdāmies jau tumsā. Pārsteigums bija Labuan lidosta. Domāju ieraudzīšu maziņu lidostu, izrādījās, ka lidosta ir milzīga un moderna. Lidostas pirmsākumi meklējami II Pasaules kara laikā, kad Japāna bija okupējusi šo teritoriju, tad arī uzbūvēja šeit militāro lidlauku. Vēlāk kontroli pār šo lidlauku pārņēma ASV bruņotie spēki un turpināja to izmantot militāriem mērķiem. Vēlāk, tā tika pārveidota par Starptautisko lidostu un savos "ziedu" laikos no šejienes bija tiešie reisi uz Austrāliju, Franciju un vēl daudzām citām valstīm. Vēlāk, kad tika uzbūvēta Kota Kinabalu starptautiskā lidosta, Labuan lidosta zaudēja starptautiskās lidostas statusu un kļuva par reģionālu lidostu. 2015.gadā lidosta apkalpojusi 684108 pasažierus.

Labuan salā pavadīsim 3 naktis. Sākuma plānos bija 4 naktis, tad lidot uz Kuala Lumpur un pa taisno lidot uz Stambulu, bet mūsu plānus izmainīja aviokompānija "Air Asia", kura pārcēla lidojumu laiku no rīta uz vakaru. shock Vairs nekādi nevarējām paspēt uz savu ļoteni. Tāpēc lidosim vienu dienu ātrāk un vēl vienu neplānotu nakti pavadīsim Kuala Lumpur.

Kā jau visās Malaizijas lidostās darbojas fiksētas maksas taksometru pakalpojumiem. Taxi stendā pērc kuponu, sēdies taksī un brauc. Atdot kuponu taksistam un vairāk neparko nav jādomā. Tā arī mēs darījām. Lidosta no pilsētas nav tālu, aptuveni 3 kilometri. Ja ir vēlme, var aiziet kājām. Tiekam pievesti pie mūsu hoteļa.

Hoteli "One Hotel Labuan" rezervēju izmantojot www.agoda.com rezervācijas sistēmu. Uzreiz var just cenu atšķirības starp hoteļu cenām Kambodžā un Malaizijā. Par 3 naktīm nācās šķirties no 65,29 EUR. shock Un tas praktiski bija lētākais no pieejamiem variantiem. Kambodžā par šādu naudu varētu mitināties hotelī ar lielu baseinu un milzīgu guļamtelpu. Tiem kuriem interesē zināt vairāk par šo hoteli, ar visām bildēm skatāmies pa šo saiti:

http://www.melnais.com/forum/39-576-1#3863

Lielākā šīs salas vērtība ir neiedomājami lielais skaits "Duty Free" veikalu. Malaizijā tādas vietas ir tikai 2, Labuan un Langkawi salas kur vari justies kā cilvēks. Langkawi salā šo veikalu nav tik daudz kā šeit. Te viņi ir uz katra stūra, tirgo musulmaņiem tik ļoti dārgās mantas kā alkoholu un cigaretes par smieklīgām cenām. biggrin Šai sakarā vienu vakaru sēžot uz mūsu hoteļa verandas, malkojot aliņu, novērojām kontrabandistu rosīšanos. Laiks bija ap pusnakti, tieši pretim mūsu verandai ir vientuļa laivu piestātne.



Redzam piebrauc laiva bez ugunīm un tajā sāk kraut kastes ar alu, stipro alkoholu, cigaretēm. :carzy: Ieraudzīja mūs uz verandas un sabijās, bet, redzot, ka esam baltie, mierīgi turpināja savu nodarbošanos. Līdz "lielai zemei" pa ūdeni ir pavisam niecīgs attālums. Un tur kā jau musulmaņu valstīs pieņemts alus, alkohols un cigaretes maksā dārgi. Vietējais bizness. Par piemēru bloks cigarešu te maksā 15 RM, 1 litrs "Beefeater" maksā 32 RM, 1 litrs "Lauders" viskija maksā 35 RM. Var teikt tikpat kā par brīvu. Un cepuri nost mūsu kaimiņiem lietuviešiem. nekad nebiju ticējis, ka Malaizijā dzeršu lietuviešu aliņu. Maksā viņš tur lētāk kā Lietuvā, 0,50 EUR. Latvijas produkciju neatradu, švakmaņi.



Bez šopinga, kā jau ierasts sarīkojām "lielo pastaigu dienu" pa apkārtni. Ceļojuma sākumā bija interese izpētīt vietējās pludmales, bet ņemot vērā ka tieši pirms tam bijā ļoti ilgu laiku pavadījuši pie pludmalēm, tad šī vēlme pazuda. Pabijām tikai vienā pludmalē. Nekas īpašs, Kambodžā bija neskaitāmas reizes labākas pludmales.



Līdz pārējām pludmalēm bija tālu jābrauc, tāpēc tās palika neapskatītas. Kaut gan lasīju, ka tās tālākās ir lietojamas. Nezinu, nevaru ne noliegt, ne apstiprināt.
Pievienotie faili: 4739729.jpg(62Kb) · 1101534.jpg(50Kb) · 7216281.jpg(61Kb) · 4898479.jpg(42Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna... kopā 34 valstis.
 
MelnaisDatums: Ceturtdiena, 30.06.2016, 15:15 | Ziņojums # 5
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 1805
Statuss: Offline
Labuan salā ir ļoti daudz mošejas, mūsu interesi izraisīja viena ultra moderna mošeja ar visu medresi blakus. Kārtīgs kosmoss. biggrin .



Saprotama lieta, ka apmeklējām arī vietējo tirgu. Izvēle liela, tiek tirgotas zivis, gaļa, augļi un dārzeņi. Viss, ko parasti tirgo Āzijas tirgos. Atšķirība tikai tāda, ka šeit viss ir ļoti sakopts, tīrs un kārtīgs. Acīs krita, ka arī pilsēta ir ļoti sakopta un tīra. Tās ir izjūtas un salīdzinājums, kad tikko esi redzējis Kambodžu, tur viss ir daudz cūciskāk.





Tā arī nobumbulējām šīs trīs dienas Labuan salā. Ja jāizvēlas starp Labuan un Langkawi salu, tad viennozīmīgi Langkawi sala ir daudz labāka. Tur bez "Duty Free" veikaliem ir arī skaistas, viegli sasniedzamas pludmales un citi apskates objekti un atrakcijas. Šeit kaut kā viss ir ļoti vienmuļi. Laiks lidot atpakaļ uz Kuala Lumpur.

Labuan lidosta:

Pievienotie faili: 3728260.jpg(83Kb) · 3139954.jpg(61Kb) · 0594797.jpg(89Kb) · 2535525.jpg(59Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna... kopā 34 valstis.
 
MelnaisDatums: Ceturtdiena, 30.06.2016, 15:32 | Ziņojums # 6
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 1805
Statuss: Offline


Kuala Lumpur rezervējām to pašu hoteli ko iepriekš "OYO Rooms Maharajalela Monorail station", tikai cena vairs nebija 12$, bet jau 15$ pa nakti un bez brokastīm. biggrin Jebkurā gadījumā pa lēto. Hotelī iečekojāmies jau vēlā pēcpusdienā. Praktiski uzreiz varējām doties vakariņās uz Petaling ielu. Ieradāmies nedaudz par agru, ēstuves vēl tikai gatavojās savam vakara darba cēlienam. Kamēr gaidījām, kad būs iespēja vakariņot, pasūtījām divus "Tiger" aliņus ledus spainītī. Uzreiz varu pateikt, ka tie bija pēdējie aliņi šajā ceļojumā Āzijā.



Kamēr niekojāmies ar alu bija jau atvērušās arī ēstuves. Saprotama lieta, ka atkal pasūtījām ceptus rīsus ar vistu podā. Patīk man šis ēdiens Malaizijā.



Pēc sātīgām vakariņām nolēmām ar kājām aiziet atvadīties no "Twin Tower". Kas to zina, kad atkal būs iespēja tikties ar torņiem klātienē. Pavadījām kādu stundu pie torņiem, pārdomājot mūsu ceļojumu un daloties iespaidos un izsakot pieņēmumus uz kurieni ceļot nākamo reizi. Uz hoteli devāmies ar monorail.



Tikko bijām sasnieguši savu hoteli, tā sākās pamatīgs lietus gāziens. Pa visu šo ceļojuma laiku lietu redzējām 2 reizes. Abas reizes Kuala Lumpur. Pirmajā dienā un pēdējā dienā. biggrin . Tas droši vien uz veiksmi.



Laiks doties pie miera, tā ir mūsu pēdējā nakts šajā ceļojumā Āzijā. Rīt jau sāksies ceļš mājup.
Pievienotie faili: 4901059.jpg(47Kb) · 0991382.jpg(52Kb) · 6669874.jpg(67Kb) · 9801073.jpg(92Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna... kopā 34 valstis.
 
MelnaisDatums: Sestdiena, 02.07.2016, 14:44 | Ziņojums # 7
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 1805
Statuss: Offline
Nākamajā rītā varam mierīgi gulēt ilgāk, nekur nav jāsteidzas. Lidmašīna ir pašā vakarā. Pārpakojam mūsu mantas un varam čekoties ārā. Nav nekādas jēgas vēl doties uz lidostu un tur nīkt, gaidot mūsu ļoteni. Tāpēc vienojamies hoteļa recepšenā, ka atstāsim šeit mūsu mugursomas un paņemsim viņas 16:00. Varam vēl izmest krietnu apli pa Kuala Lumpuru.

Pirmais darbs aizejam uz Petaling ielas "Starbucks" kafejnīcu nobaudīt rīta kafiju. Ņemam katrs vislielāko pieejamo krūzi ar dabīgu, melnu kafiju. Nekur nesteidzoties varam to baudīt.

Tālāk jau devāmies uz Kuala Lumpur un visas Malaizijas galveno mošeju. Skaisti viss apkārt, nebijām bijuši šeit ilgu laiku. Nekādas lūgšanas šajā brīdi šeit nenotiek un cilvēku praktiski šeit nav.



No mošejas parka paveras brīnišķīgs skats arī uz Kuala Lumpuras televīzijas torni un visu pilsētu kopumā.



vēl paspējam apciemot arī veco dzelzceļa staciju. Tā bija pati pirmā dzelzceļa stacija Kuala Lumpur. Celta vēl britu koloniālajos laikos. Te ir notikušas izmaiņas. Agrāk šeit bija bezmaksas dzelzceļa vēstures muzejs. Muzeja vairs nav. Vecā viesnīca gan ir savā vietā.



Tā arī noklaiņojām pa pilsētu līdz pulksten 16:00. Savācām savas mugursomas un ar monorail līdz KLCentral un tālāk jau ar autobusu līdz KLIA. Vēl lidostas teritorijā izbaudām pēdējos brīžos Āzijā.



Tālāk jau sākas ilgais un grūtais ceļš mājup. Mums ir paredzētas 2 ļoti ilgas nīkšanas vairāk kā 8 stundas katra. Pirmā ir Stambulas lidostā, otra Varšavā. Iečekojamies, škērsojam robežu un precīzi pēc grafika aviokompānija "Turkish Airline" uzsāk savu lidojumu uz Stambulu. Atā Āzija, uz drīzu tikšanos. bye .
Pievienotie faili: 7363982.jpg(123Kb) · 3502464.jpg(76Kb) · 0945875.jpg(59Kb) · 4257765.jpg(57Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna... kopā 34 valstis.
 
MelnaisDatums: Sestdiena, 02.07.2016, 15:17 | Ziņojums # 8
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 1805
Statuss: Offline
Stambulā ierodamies minūtes 20 ātrāk, kā paredzēts grafikā. Tam nav lielas nozīmes, tāpat jānīkst šeit būs pietiekami ilgi. Izmantojām arī "Turkish Airline" sniegto servisu ēšanas kuponu veidā. Vēlējāmies tos paņemt jau no rīta, bet pie deska mums ieteica pagaidīt. No rīta būs tikai brokastu variants, nāciet labāk pēc 12:00 un būs kārtīgas pusdienas. Tā arī izdarījām. Atšķirībā no andrian minētā varianta, ka talonā ir ierakstīts, kurā konkrētā vietā būs jāēd, mums tika dota pilnīga rīcības brīvība. Varējām ēst kurā ēstuvē vēlējāmies, food courta ietvaros. Mūsu izvēle food courtā krita uz "King Burgers" liellopu burgeriem ar coca colu un frī kartupeļiem. Puncis bija pilns.

Ar biežām pīpauzēm kaut kā nositām laiku līdz brīdim, kad varējām kāpt uz nākamā borta. Lidojums līdz Varšavai bez aizķeršanās un problēmām. No Varšavas lidostas ar vilcienu līdz Varšavas Centrālai dzelzceļa stacijai. Te atkal kārtīga nīkšana līdz autobusam Varšava - Viļņa. Pēc visām šīm mocībām un nogurdinošā ceļa nakts brauciens ar autobusu likās kā viegla pastaiga. Praktiski visu ceļu nogulēju. Viļņa tik vien kā autoostas kafejnīcā paspējām iedzert kafiju un uzkost kādu bulciņu, kad bija jādodas uz nākamo autobusu Viļņa - Rīga. Tas jau bija tīrais sīkums, mājās atgriezāmies kā plānots. Vispār ir ļoti nogurdinošas tās lielās gaidīšanas pauzes tranzīta punktos. It sevišķi tas attiecās uz atpakaļ ceļu.

Tā nu esam mājās un varam sākt kalt plānus par nākamo ceļojumu. Bija jauki!

[END]


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna... kopā 34 valstis.
 
ekzeDatums: Pirmdiena, 04.07.2016, 10:29 | Ziņojums # 9
Majors
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 98
Reputācija: 3
Statuss: Offline
Vai ērtuma dēļ nebija vērts atpakaļ ceļā paņemt ļoteni pa taisno no IST uz Rīgu, labi saprotu, ka autobuss izmaksāja tur 6-10 eiro, bet 24h pavadīt gaidot un transportējoties eiropas robežās mazliet liekas mazohistiski :)) to laiku varēja labāk palikt dienu iglāk Āzijā.
Gan jau laicīgi pērkot pa saviem 40-50 eiro varēja tikt uz Rix tai pat dienā. Bet tas protams mans viedoklis smile
 
MelnaisDatums: Otrdiena, 05.07.2016, 12:25 | Ziņojums # 10
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 1805
Statuss: Offline
Quote ekze ()
Vai ērtuma dēļ nebija vērts atpakaļ ceļā paņemt ļoteni pa taisno no IST uz Rīgu, labi saprotu, ka autobuss izmaksāja tur 6-10 eiro


Pirmkārt lētās biļetes uz Kuala Lumpur bija no Varšavas. Tas bija savienotais lidojums. Lidojums ar to pašu reisu pa taisno no Stambulas bija krietni dārgāks. Te līdzības ar mūsu pašu "Air Baltic". Lidojumi no Viļņas caur Rīgu uz jebkuru citu galamērķi ir ievērojami lētākas, nekā pa taisno no Rīgas. crazy Kas man ko neizbraukt pa 3 EUR līdz Viļņai. Tālāk savienotais reiss nozīmē, ka visa reģistrētā bagāža tiks saņemta tikai Varšavā. Tā kā te nebija nekādu variantu.

Quote ekze ()
Gan jau laicīgi pērkot pa saviem 40-50 eiro varēja tikt uz Rix tai pat dienā.


Šaubos, Stambula nav lēts galamērķis. Bet ja pat izdotos nopirkt par 50 EUR.. mēs esam 2 ceļotāji, 2x50=100 EUR. Atšķirībā no autobusa Varšava - Viļņa - Rīga, kas uz abiem maksāja tikai 12 EUR. Atšķirība ievērojama. Un tik grūti tajās Eiropas robežās transportēties nemaz nav. biggrin .

Un finālā pats galvenais no kā es vados vienmēr. Pirmais becpekeru bauslis: "Dari vienmēr kā ir lētāk!". Nav svarīgi, ka tas būs ilgāk un ar mazāku komfortu. Svarīga ir filozofija. prof .


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna... kopā 34 valstis.
 
ekzeDatums: Otrdiena, 05.07.2016, 14:47 | Ziņojums # 11
Majors
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 98
Reputācija: 3
Statuss: Offline
nu filozofija man arī patīk, bet kamēr man atvaļinājums ir limitēts tad viena diena iespējams arī ir vairāk vērta kā 50 eiro smile Bet kopumā protams es piekrītu pieejai smile
 
Forums » Malaizija, Singapūra un Bruneja » Atsauksmes un atskaites » Atgriešanās Malaizijā (Kuala Lumpur un Labuan sala)
Lappuse 1 no 11
Meklēšana:


Copyright MyCorp © 2017