Svētdiena, 19.08.2018, 02:02
Sveicināti Viesis
RSS
Indoķīnas ceļojumi
Kā pareizāk pirkt biļetes uz Āziju!? - Forums
[ Jaunas vēstules · Dalībnieki · Foruma noteikumi · Meklēšana · RSS ]
  • Lappuse 1 no 1
  • 1
Foruma moderators: Kurkulis  
Forums » Kopējie visai Āzijai » Jautājumi, atbildes, maršruti pa Āziju » Kā pareizāk pirkt biļetes uz Āziju!? (Lidot no Eiropas vai izmantot vienu aviokompāniju no Rīgas)
Kā pareizāk pirkt biļetes uz Āziju!?
KurkulisDatums: Pirmdiena, 12.08.2013, 13:31 | Ziņojums # 1
Ģenerālmajors
Grupa: Moderatori
Ieraksti: 312
Reputācija: 5
Statuss: Offline
Jautājums tiešām aktuāls. Vai izmantot "Open Jaw" sniegtās lētās biļetes un mēģināt nokļūt Āzijā pa lētām naudiņām, bet riskējot un rēķinoties ar visām neērtībām. Vai tomēr izmantot vienas aviokompānijas pakalpojumu lidojumam no Rīgas. Nedaudz dārgāk, bet drošāk.

Kādai būtu jābūt cenu starpībai, lai izmantotu "Open Jaw"?

Šinī sadaļā izsakāmies un apspriežam šo problēmu. Tēma tiešām interesanta.


Ja tu visu saproti, tas nozīmē, ka tev visu nesaka.
 
MelnaisDatums: Pirmdiena, 12.08.2013, 13:31 | Ziņojums # 2
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 1952
Statuss: Offline
Sviests... tā ir tā pati akcija ko ekze piemin savā ierakstā... biggrin

Datumu izvēle tāda dikti ierobežota.... kaut ko jau var sameklēt.

Quote (Sviests)
un ar koferi cenā


Te nu es pilnīgi noteikti piekrītu... praktiski vairs neapskatu tos lētos "open jaw" variantus no Eiropas pilsētām. Parasti, lai nokļūtu līdz tām pilsētām ir liels čakaris un liels risks sačakarēt savu visu turpmāko ceļojumu. Nokavēs vai atcels reisus "Air Baltic" vai "Ryanair" (tas gadās samērā bieži, lidojot ar citām aviokompānijām cena būs, ka maz neliksies. Ja vēl ir nepieciešama reģistrējamā bagāža (par cik es parasti lidoju uz ilgu laiku, tad man viņa ir pilnīgi noteikti nepieciešama) tad šā vai tā cena būs ievērojama), kādā no valstīm kāds izdomās streikot, laika apstākļu dēļ var kavēties reisi u.t.t. Nokavēsi galveno ļoteni būs tava vaina, biļete būs zaudēta un nauda nosviesta zemē. Un pats galvenais, ka būsi sačakarējis visu savu atpūtu. cranky

Ja vēl ir ziemas laikā jānokļūst uz citu lidostu, tad nevarēsi ierasties lidostā t-kreklā un šortos, atkal neērtības. Tādēļ pilnīgi piekrītu, ka tikšanai līdz Āzijai ir jāizmanto viena aviokompānija, kura uzsāk savus lidojumus no Rīgas. Pat apstākļos, kad kāds reiss kavēsies vari būt drošs, ka agrāk vai vēlāk tiksi nogādāts nepieciešamajā punktā, jo visas aviobiļetes ir pirktas vienā aviokompānijā. :proof:

Pats gan savam nākamam ceļojumam nopirku biļetes "Aeroflot". Rīga - Maskava - Guaņdžou -Maskava - Rīga izmaksāja 390 Ls. Manuprāt ļoti sakarīga cena un bez visiem augstāk minētiem stresiem.


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna... kopā 37 valstis.
 
MurmulisDatums: Pirmdiena, 12.08.2013, 13:31 | Ziņojums # 3
Leitnants
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 55
Reputācija: 0
Statuss: Offline
Quote (Melnais)
tikšanai līdz Āzijai ir jāizmanto viena aviokompānija, kura uzsāk savus lidojumus no Rīgas.


Doma jau ir pareiza, bet tas, ja nemaldos ir iespējams tikai ar divām aviokompānijām. "Aeroflot" un "Finnair".
 
KurkulisDatums: Pirmdiena, 12.08.2013, 13:31 | Ziņojums # 4
Ģenerālmajors
Grupa: Moderatori
Ieraksti: 312
Reputācija: 5
Statuss: Offline
Quote (Murmulis)
"Aeroflot" un "Finnair".


Tie ir sakarīgie varianti, te varētu pieplusot arī Turkish Airlines, var atrasts labus piedāvājumus.

Tālāk jau pārsvarā dārgais gals Lufthansa, Air France, Austrian airline, SAS, KLM Royal Dutch Airlines.


Ja tu visu saproti, tas nozīmē, ka tev visu nesaka.
 
SviestsDatums: Pirmdiena, 12.08.2013, 13:32 | Ziņojums # 5
Apakšpulkvedis
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 147
Reputācija: 7
Statuss: Offline
Uz Šanhaju ar datumiem viss ļoti labi, pie tam tur uz 2 dienām nevajag vīzu, ideāla tranzīta vieta, ar iespēju bonusā pieķert pašu Šanhaju.
Par to kā veidā lidot labāk, pa taisno no Rīgas vai caur kādu Eiropas pilsētu - te visu izšķir gala cipars. Man finiera cena vienmēr ir atskaites punkts. Vienkārši taisām vienādojumu - 369 lati, otrā pusē lidojums uz Āziju no kādas Eiropas pilsētas, lidojums no Rīgas un atpakaļ uz turieni, viena nakts viesnīcā turpceļā, viena atpakaļceļā - bez šitā var sanākt riskants un ļoti dārgs pasākums. Var jau bez tām viesnīcām, bet tad sanāk paliela nīkšana vai risks, bet nu ar viesnīcām mēs iegūstam 2 normālas dienas eiropā.
Pa cipariem - no Rīgas/atpakaļ vidēji 100 EUR, divas viesnīcas, ja divatā, tad 40 eiri no cilvēka, kopā tā rupji 150 EUR vai 100 lati. Paliek jautājums par čemodāniem, bet te ieslēdzas individuālās prasības. Tātad, ja biļetes lidojumam no kādas Eiropas pilsētas uz Āziju ir lētākas par 400 EUR, ir jēga sākt domāt, pa 300 eiriem jau jāņem nedomājot. Vienkārši rēķinam kā sanāk izdevīgāk, tīra matemātika.
 
MelnaisDatums: Otrdiena, 13.08.2013, 18:46 | Ziņojums # 6
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 1952
Statuss: Offline
Quote (Sviests)
Uz Šanhaju ar datumiem viss ļoti labi, pie tam tur uz 2 dienām nevajag vīzu


Tā ir novecojusi informācija. Sākot no 2013.gada 1.janvāra Šanhajā un Pekinā ir atļauts uzturēties bez vīzas 72 stundas. Sākot ar 2013.gada 1.augusta tādas pašas tiesības ir arī Guaņdžou.

Quote (Sviests)
Vienkārši taisām vienādojumu - 369 lati, otrā pusē lidojums uz Āziju no kādas Eiropas pilsētas


Tagad pats galvenais, kam šī tēma arī tika veidota.

Pirmais variants lidojot no Rīgas ar vienu aviokompāniju.

Biļete uz Āziju rupji skaitot sanāk nedaudz vairāk kā 500 EUR (sviesta minētie 369Ls), lidojums no Rīgas ar vienu aviokompāniju, labiem gaidīšanas laikiem, nemainot lidostas, ieskaitot reģistrēto bagāžu. Lidostā ierodamies ģērbušies T-kreklā un šortos... vārdu sakot viens vienīgs pozitīvisms. biggrin

Otrs variants lidot caur kādu no Eiropas pilsētām izmantojot tā saucamo „Open Jaw” vai bez tā.

Sviesta minētie 300 EUR par kuriem tiek minēts, ka tad jau biļete jāņem nedomājot.

Ķeramies pie tīrās matemātikas, kā pareizi tiek norādīts, tad vidēji 2 -viem lidojumiem no Rīgas un atpakaļ, uz kādu no Eiropas pilsētām būs nepieciešami aptuveni 100 EUR. Šī cena var būt mazāka un var būt arī lielāka, bet vidēji tā tas varētu būt.

Kā papildus šai cenai, manuprāt, būtu jāpieskaita arī izdevumi par reģistrēto bagāžu. Nu negribas īsti ticēt, ka tik tālā ceļā ceļotāji dosies bez reģistrētās bagāžas. Protams, es neapgalvoju, ka tas nav iespējams. Tas ir iespējams, bet maz ticams. Pilnīgi noteikti, ka 90% ceļotājiem būs nepieciešama reģistrētā bagāža. Tas nozīmē turp un atpakaļ vēl aptuveni 40 EUR.

Mēdz būt tā (es pat teiktu, ka tā ir pārsvarā), ka lētā gala aviokompānijas lido uz citām lidostām, nevis uz tām no kurām lido uz Āziju. Tas nozīmē to, ka ir nepieciešams transports, ar kuru nokļūt no vienas lidostas uz otru. Eiropā tas nebūt nav lēts pasākums.

Par cik cilvēki uz Āziju pārsvarā ceļo ziemas laikā, tad tas nozīmē to, ka mums būs nepieciešams arī atbilstoši ģērbties ziemas apstākļiem. Un jau Āzijā staipīt tās visas ziemas drēbes sev līdzi, kas ir absolūti nepraktiski un neērti. Ir iespēja ziemas drēbes atstāt lidostas mantu glabātuvē, bet tie atkal ir lieki izdevumi. Bet pat tas nav atrisinājums visos gadījumos. Man bieži ir varianti, ka ielidoju Āzijā vienā valstī, bet mājās lidoju no citas valsts.

Tālāk būtu jāpieskaita 2 naktis viesnīcās. Nezinu kā tur ir ar diviem cilvēkiem, bet būs grūti atrast Eiropā viesnīcu, netālu no lidostas kur par vienu nakti būs jāmaksā mazāk kā 40 EUR. 2 naktis ir kopā 80 EUR.

Parasti viesnīcas, kuras ir tieši lidostā ir neadekvāti dārgas. Tās lētās atrodas nedaudz tālāk nost no lidostām. Tas nozīmē, ka līdz viņām ir vēl arī jātiek. Vai nu ar sabiedrisko transportu vai taksi. Kā nu kurā vietā, bet Eiropā sabiedriskais transports no lidostas mēdz būt padārgs, it sevišķi ja esam izvēlējušies par savu tranzītzemi Lielbritāniju, Dāniju vai Skandināvijas valstis. Atkal klāt papildus izdevumi.

Vēl nedaudz nāksies tērēties ēšanai, Āzijā var paēst noteikti lētāk, bet tas gan būtu sīkums.

Savelkot visus galus kopā pilnīgi noteikti mums būs nepieciešami papildus sākot no kādiem 160 EUR līdz pat 250 EUR. Ņemam pašu minimumu pie 300 + 160 = 460 EUR. Tas ja mūs ar lidmašīnu atved jau uz mums nepieciešamo lidostu, reģistrēto bagāžu mums nav nepieciešama. Ieguvums ir tikai aptuveni 40 EUR. Vai dēļ 40 EUR tas viss lielais čakars, divām zaudētām dienām, lidošanu pretējā virzienā, ar risku uztrāpīties uz kādas aviokompānijas pilotu vai stjuartu streika, kāda avio dispečeru streika vai citiem riskiem. Vai tas viss ir tā vērts? Es personiski domāju, ka nē. IMHO

Es nesaku, ka to nav jēgas darīt nekad. Ir gadījumi, kad tas viss attaisnojas. Man liekas, ka jāsāk būtu domāt tikai tad, kad cena ir 300 EUR. Tad jāpieskaita visi pārējie ceļa izdevumi un ja nesanāk lētāk kā par aptuveni 100 EUR no Rīgas pa taisno, tad šis pasākums neatmaksājas.

Atceramies, ka vienmēr varēs piemeklēt biļetes 500 – 550 EUR robežās lidojumos no Rīgas ar vienu aviokompāniju. Kā labākie varianti ir „Finnair”, „Aeroflot” un „Turkish Airlines”. prof

Šādus lidojumus no Eiropas būtu lietderīgi izmantot tādiem eksotiskiem galamērķiem uz kuriem pieminētās aviokompānijas nelido. Kā piemēri tā varētu būt Birma, Bruneja vai Filipīnas.

Streikus kā riska faktorus es pieminu apzināti, ir slikta pieredze. Nupat mans dēls gandrīz izčakarēja savu kāzu ceļojumu. Uzdūrās uz franču aviodispečeru 3 dienu streika. Tika līdz Diseldorfai un franči sāka streikot. Mērķis bija Porto. Tur jau visas viesnīcas pasūtītas u.t.t. Visa aviosatiksme bloķēta. Jaunieši devās uz Portugāli pa sauszemi cauri Vācijai, Francijai, Spānijai. Francijā streikot tieši tajā laikā izdomāja arī dzelzceļnieki. Paspēja ar pēdējo vilcienu tikt līdz Spānijai. Tā lūk. cranky

Bet streikot eiropiešiem ļoti patīk. Tie paši nesenie streiki „Lufthansaa” un „SAS”. Kompānijas atrodas praktiski uz bankrota robežas, bet nē darbinieki prasa algu pielikumu. Tā jau tās biļešu cenas šīm kompānijām ir neadekvāti augstas.

Turpinot streiku tēmu par Grieķiju, Spāniju, Portugāli. Ekonomiskā situācija ir kritiska, bet šie tik streiko katru otro dienu, tā tikai pasliktinot situāciju. Streikojot pilnīgi noteikti naudas vairāk nerodas, tās kļūst mazāk. Tumsoņas. crazy


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna... kopā 37 valstis.
 
SviestsDatums: Trešdiena, 14.08.2013, 14:01 | Ziņojums # 7
Apakšpulkvedis
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 147
Reputācija: 7
Statuss: Offline
Ņu ko, pašlaik no Stoholmas uz Aziju var aizmauk sākot no 360 eiriem, aktuālie mēneši oktobris un novembris. Minētās cenas ir lidojot uz Džakartu, uz Honkongu un Šanhaju ap 400 eiriem. Koferis cenā. Un pie zviedriem jau var aizpeldēt:) Ja kādam vēlme uz Indonēziju aizmaukt, tad cipars ir ekselents, šeit ar Finieri + AirAsia sanāks tomēr jau krietni dārgāk. Piedāvājums kā reizi atbilstoš mūsu diskusijai!
Ja es būtu nobriedis Indonēzijai, tad nedomātu un ņemtu, nu gadās šādas cenas, un te tomēr Finiera cenas nobāl. Uz Šanhaju gan nav jēgas čakarēties caur to Stoholmu, jo strapība ar Finieri ir tikai 100 eiri, tie arī ceļā uz turieni būtībā aizies, pie tam drēbju problēma paliek.

Vispār jau viņiem par streikošanu arodbiedrības maksā algu, tā kā sanāk tāda patīkama apmaksāta izklaide. Tad kad pie mums sāks maksāt algu par streikošanu, mūsējie viņiem vēl iekabinās un parādīs kā jāstrieko:) Ceru gan, ka es to nepiedzīvošu:) Tomēr streiki lidojot uz Āziju no Eiropas tomēr nav īsti problēma, jo ja lidojums piemēram ir no Frankfurtes un gansi streiko, tad vienkārši pārceļas abi lidojumi. Kaut gan čakars jau sanāk un nervi tomēr neatjaunojās, tā kā jāskatās katrs gadījums atsevišķi. Piemēram svensoni jau gandrīz nestreiko, tā kā variantam par 360 EUR uz Džakartu streiks nav problēma.

Savukārt siltās drēbes tiešām ir problēma. Glabātuves sanāk padārgs prieks, būtībā vienīgā izeja ir viesnīca, ja kaut kur sanāk izlidot/ielidot no vienas vietas, savādāk finiera variantam, ka lidostā var ierasties jau samērā vasarīgā paskatā, tas ir spēcīgs bonuss.

Lidojot caur Eiropu sanāk viens liels bonuss, iespēja pa ceļam apskatīt vietas kurās nav būts un uz kurām atsevišķi nekad noteikti nesanāks aizbraukt. Piemēram lētais lidojums ir no Kopenhāgenas, neesmu tur bijis un speciāli uz turieni nekad arī nebraukšu, bet tā - par to pašu cenu sanāk pie reizes apskatīt dāņu galvaspilsētu, būtībā transporta izdevumi uz Kopenhāgenu par brīvu. Šādos gadījumos pat mēdzu pa vidu palikt kādas 2 dienas, jā sanāk nedaudz dārgāk, bet man liekas ir tā vērts. Pie tam kaut neliela, bet tomēr aklimatizācija:) Pēc principa - neapgūtā Eiropa tiek apskatīta pa ceļam uz Āziju, tātad pie reizes pa lēto apceļojam Eiropu. Tomēr, to var atļauties tikai tad, kad nespiež atvaļinājuma ierobežojumi laikā un katra diena ir vērtība.

Tātad mans secinājums - viena pareizā varianta nav, katru reizi jāvērtē individuāli.
 
MelnaisDatums: Sestdiena, 17.08.2013, 09:28 | Ziņojums # 8
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 1952
Statuss: Offline
Quote (Sviests)
mūsējie viņiem vēl iekabinās un parādīs kā jāstrieko:) Ceru gan, ka es to nepiedzīvošu:)
hands

Es arī ļoti ceru, ka nepiedzīvošu biggrin

Quote (Sviests)
Tomēr streiki lidojot uz Āziju no Eiropas tomēr nav īsti problēma, jo ja lidojums piemēram ir no Frankfurtes un gansi streiko, tad vienkārši pārceļas abi lidojumi.


Tas ir jautājums no kurienes, ar ko lido un kas īsti streiko. Piemēram augstāk minētais variants no Stokholmas uz Džakartu. Kā piemērs no Rīgas uz Stokholmu ir lidojums ar "SAS" vai "Air Baltic" un pašā nevajadzīgākā brīdī sāk streikot kādas aviokompānijas darbinieki. Lidojumi tiek atlikti. Protams, ka pēs dienas vai divām tiksi nogādāts līdz Stokholmai, bet nelaime tā ka "Emirates Airways" reiss jau būs aizlidojis. Viņiem būs pilnīgi vienalga kas un kur ir streikojis, neieradāties laicīgi uz reisu - paši vainīgi. Biļetes, nauda zaudēta un atvaļinājums praktiski pilnībā sačakarēts.

Quote (Sviests)
Ja kādam vēlme uz Indonēziju aizmaukt, tad cipars ir ekselents,


Pilnībā piekrītu, tas ir tas par ko es minēju. Tie ir tālie un eksotiskie galamērķi.

Quote (Sviests)
Tātad mans secinājums - viena pareizā varianta nav, katru reizi jāvērtē individuāli.


Un atkal 100% taisnība, es jau arī neapgalvoju pretējo. Vienmēr, vienkārši ar vēsu galvu ir jāpadomā un jāsaskaita visi izdevumi un paredzamās problēmas. Jāsapluso visi plusi un mīnusi un tikai tad jāpieņem lēmums. Nevis pirmajā brīdī ieraugām it kā labu cenu no Eiropas un uzreiz pērkam nost. Pēc tam kad sasumējam visus pārējos izdevumus izrādās, ka bez problēmām un lētāk var aizlidot no Rīgas ar vienu aviokompāniju.


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna... kopā 37 valstis.
 
mazais74Datums: Ceturtdiena, 06.02.2014, 19:27 | Ziņojums # 9
Seržants
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 21
Reputācija: 0
Statuss: Offline
Sveiki.

Vajag drusku palidzibu.Esmu izdomajis marshrutu RIX-CAN-RIX ar Turkish no 1-21 decembrim ar galamerki Filipinas,konkreti Palawana(var caur Manilu var caur Cebu,tas vairs nav tik butiski).Cena manuprat diezgan sakariga shobrid-480 eur.
Bet nevaru saprast ka tikt prom no Goangzou pa normalu ciparu.Airasia nelido ,Cebu padargi.
Kad japerk butu konkretas biletes vai ari esmu to jau nokavejis,vai ari nav ko saspringt vinas izlec(lētas) ik pa laikam.
 
andrianDatums: Ceturtdiena, 06.02.2014, 22:22 | Ziņojums # 10
Ģenerālleitnants
Grupa: Moderatori
Ieraksti: 556
Reputācija: 23
Statuss: Offline
Cebu Pacific akcijas ir visu laiku, 50-75-100% atlaides biļetēm, tad ir vēl par n-tiem maziem peso, bet + nodokļi + bagāža un lidostu fee. 2012.g.Pekina - Manila - Pekina lidoju par 80Ls, vēlāk skatījos ka var vēl par ls 10 lētāk
vietējiem lidojumiem labs ir Air Asia un arī Airphilexpress, kuram akcijas retāk, bet stipras smile pirku par 5Ls ar visu bagāžu un nodokļiem uz Puerto Princes no Manilas
par CAN vēl domāju, skatījies neesmu..


ChiangMai,ChiangRai,Phuket,Railay,Phi-Phi,Langkawi,Sabah,Cebu,Panglao,Boracay,Palawan,Houay Xai,Bokeo Nam Kan National Park,Beijing,Fihalhohi,Siem Reap,Sihanukville,Koh Rong,Koh Rong Samloem,Kampot, Phnom Penh,Shimla,Manali,Varanasi,Delhi
 
MelnaisDatums: Piektdiena, 07.02.2014, 11:35 | Ziņojums # 11
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 1952
Statuss: Offline
Quote mazais74 ()
Kad japerk butu konkretas biletes vai ari esmu to jau nokavejis,vai ari nav ko saspringt vinas izlec(lētas) ik pa laikam.


Neuztraucies, līdz decembrim lētā gala aviokompānijām būs vēl vesels kalns ar atlaidēm. Galvenais čeko līdzi un viss būs pilnīga kārtībā.


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna... kopā 37 valstis.
 
mazais74Datums: Svētdiena, 09.02.2014, 15:10 | Ziņojums # 12
Seržants
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 21
Reputācija: 0
Statuss: Offline
Ar ko labak parvietoties starp barocay uz Cebu.No Cebu uz PP.No pp uz Elnido??
kada lidsabiedriba?kad pirkt?
 
andrianDatums: Svētdiena, 09.02.2014, 18:22 | Ziņojums # 13
Ģenerālleitnants
Grupa: Moderatori
Ieraksti: 556
Reputācija: 23
Statuss: Offline
pirkt uz atlaidem, lidz 20eiro, kuras ir normalas a/s jau rakstiju, no PP uz El Nido ar marsruta autobusiem, normala cena un normali celi smile

ChiangMai,ChiangRai,Phuket,Railay,Phi-Phi,Langkawi,Sabah,Cebu,Panglao,Boracay,Palawan,Houay Xai,Bokeo Nam Kan National Park,Beijing,Fihalhohi,Siem Reap,Sihanukville,Koh Rong,Koh Rong Samloem,Kampot, Phnom Penh,Shimla,Manali,Varanasi,Delhi
 
Forums » Kopējie visai Āzijai » Jautājumi, atbildes, maršruti pa Āziju » Kā pareizāk pirkt biļetes uz Āziju!? (Lidot no Eiropas vai izmantot vienu aviokompāniju no Rīgas)
  • Lappuse 1 no 1
  • 1
Meklēšana:


Copyright MyCorp © 2018