Guandžou lidosta Baiyun
| |
Melnais | Datums: Ceturtdiena, 04.10.2012, 12:37 | Ziņojums # 1 |
 Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
| Lidostas mājas lapa: http://www.baiyunairport.com Bēdīgi, bet tikai ķīniešu valodā. Es Tur neko nesaprotu....
Starptautiskais kods lidostai ir CAN. Lidostas nosaukums ir cēlies no netālu esošā kalna nosaukuma, un tulkojumā nozīmē „baltie mākoņi”. Lidosta ir jauna. Tā atvērta 2004.gada 5.augustā. Ar jaunās lidostas atvēršanu tika slēgta vecā lidosta, kura atradās pilsētas robežās. Jaunā lidosta atrodas 28.km no pilsētas centra. Šī ir otra noslogotākā lidosta Ķīnā. Tā ir bāzes lidosta tādām nopietnām aviokompānijām kā China Southern Airlines, Shenzhen Airlines un Hainan Airlines.
Lidostai ir divi skrejceļi 3800 un 3600 metru. Tiek būvēts arī 3 skrejceļš, kuru paredzēts nodot ekspluatācijā 2013.gadā. Spēj apkalpot 31 miljonu pasažieru gadā. Lidojumi uz vairāk kā 100 galamērķiem. Tiek būvēta arī metro līnija, kura savienos lidostu ar pilsētas centru.
Lidostā ir viss nepieciešamais ceļotājiem. Ir ēstuves, Duty Free, naudas maiņa, bagāžas glabātuve un citas nepieciešamas lietas.
Visērtāk uz pilsētu var nokļūt, izmantojot taksometra pakalpojumus. Brauciens no lidostas uz pilsētas centru aptuveni izmaksās 120 – 150 CNY. Skatoties uz kurieni braucam.
Kā lētākais variants ir izmantot autobusu maršrutus. Tas ir krietni lētāk, bet nedaudz ilgāk. Kādu transportu lietot izvēlamies paši.
Airport Express Bus:
Airport Shuttle Bus:
Spiežam uz bildēm virsū..... būs lielākas
Dalamies ar redzēto, piedzīvoto un citu noderīgu informāciju saistītu ar šo lidostu.
Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
|
|
| |
Melnais | Datums: Trešdiena, 17.10.2012, 11:43 | Ziņojums # 2 |
 Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
| Lai tiktu pie 24 tranzītvīzas ir nepieciešams doties pie tranzītpasažieru galdiņiem. Atrodas kreisajā pusē pirms robežkontroles. Uz rokas ir jābūt lidmašīnas biļetei ar izlidošanas laiku ne vēlāk kā 24 stundas. Ja tā ir Ķīniešu aviokompānija Jūs tiksiet piereģistrēts reisam, bagāža tiks savākta . Jūs robežu nešķērsosiet, paliksiet tranzīt zonā. Ja būs man līdzīgs variants (Air Asia) saņemsiet tranzītvīzu uz 24 stundām. Ar tiesībām šķērsot robežu, bet uzturēties lidostas teritorijā. Saņēmu savu zīmodziņu un man pat nebija jāstāv rindā uz robežkontroli.
Lidosta ērta, liela un plaša. Ceļotājiem viss nepieciešamais ir. Bagāžas glabātuvē maksa ir no somas lieluma un glabāšanas intervāla. Laika intervāls ir pa 4 stundām. Par mugursomas glabāšanu uz 8 stundām samaksāju 25 juaņus. Sarakstā minētie autobusi ir. Cena gan līdz Dzelzceļa stacijai bija nevis 16, bet gan 17 juaņu. Arī Ķīnā inflācija. Brauciens no lidostas līdz Dzelzceļa staciju aizņem 40 minūtes. Principā ātri un ērti.
Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
|
|
| |
Melnais | Datums: Trešdiena, 17.10.2012, 12:07 | Ziņojums # 3 |
 Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2297
Statuss: Offline
| Ir pabeigts arī metro. Cik maksā un uz kurieni brauc nepētīju. Bet ar metro noteikti ir ātrāk un ērtāk. Vienīgais iespējams, ka dārgāk.
Uzmanību
Uz robežkontroli dodieties laicīgi. Milzīgas rindas. Varbūt man tikai tā gadījās, bet ja kavēsieties ir iespēja nokavēt ļoteni. Reģistrācija uz reisu 2 stundas pirms izlidošanas. Kamēr piereģistrēsieties, izstāvēsiet rindu uz drošības pārbaudi, rindu uz robežkontroli. Tā tik vien būs. Ķīnā rokas bagāžā aizliegts pārvadāt baterijas, šķiltavas un šķidrumus. Šķidrumus pat nedrīkst visur atļautos 100 gramus. Man atņēma divus 50 gramīgos ruma un degvīna flakonus. Maitas. Šķiltavas arī konfiscēja. Robežu šķērsojot tiksiet fotografēti gan iebraucot, gan izbraucot no valsts.
Tranzīta zonā ir smēķējamā istaba. Par cik visiem šķiltavas ir atņemtas, tur atrodas milzīgas elektriskās šķiltavas, pie kurām var piesmēķēt.
Vēl viena amizanta lieta, kuru novēroju šajā lidostā. Ja agrāk mani uzjautrināja mūsu pauninieki ar daudzām somām lidostā, vēlāk ķīnieši, kuriem paunas bija vēl lielākas, tad tagad mani totāli pārsteidza un izbrīnīja kenijieši. Nu kaut ko tādu es savā mūžā nebiju redzējis. Tur man liekas otra ļotene nepieciešama, lai viņu paunas nogādātu uz Keniju.
Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 45 valstis.
|
|
| |
Ivits | Datums: Pirmdiena, 24.11.2014, 21:36 | Ziņojums # 4 |
 Ierindnieks
Grupa: Lietotāji
Ieraksti: 5
Reputācija: 0
Statuss: Offline
| Mans ieteikums no/uz lidostu mierīgi var izmantot metro izņemot tās saucamās sastrēgumstundas, (tad nedaudz kā siļķe mucā), bet kopumā ātrs, ērts un daudz lētāks par citiem tur pieejamiem transportiem. Metro visa infa ir angļu valodā. Biļetes var nopirkt pie aparāta, kur uzspied uz staciju kuru tev vajag un aparāts parāda kāda summa jāmaksā (pieņem 5 un 10 banknošu juaņas). Maksa atkarīga līdz kādai stacijai jābrauc arī tās kur jāpārsēžas. Pilsētas centrs izmaksā līdz 8 juaņām. Ja jāuzturās Guangzhou ilgāku laiku var iegādāties metro karti (sarežģīts nosaukums tai kartei bija)(pirmie 15 braucieni ar 5% atlaidi, nākamie ar 40% atlaidi, tas viss kalendāra mēneša ietvaros). Iegādājoties metro karti 50 juaņas minimālais papildinājums + 20 juaņas paliek depozītā kopā 70 (nododot karti atpakaļ var dabūt depozītu un pāri palikušos juaņus, tikai ne visās metro stacijās ir iespēja nodot atpakaļ). Vēl piebildīšu, ka ar metro var tikt līdz trijām no četrām dzelzceļa stacijām (East Railway, South Railway un Central Railway).
|
|
| |
|