Otrdiena, 23.07.2019, 15:06
Sveicināti Viesis
RSS
Indoķīnas ceļojumi
Sabiedriskais transports Šrilankā - Forums
[ Jaunas vēstules · Dalībnieki · Foruma noteikumi · Meklēšana · RSS ]
  • Lappuse 1 no 1
  • 1
Forums » Indija, Šrilanka, Bangladeša un Maldivu salas » Avio un cits transports » Sabiedriskais transports Šrilankā (vilcieni, autobusi)
Sabiedriskais transports Šrilankā
MelnaisDatums: Trešdiena, 08.05.2019, 08:14 | Ziņojums # 1
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2150
Statuss: Offline
Kā mēs zinām, tad Šrilankā apskates objekti, kulta celtnes, tējas plantācijas un pludmales atrodas dažādās valsts vietās. Tāpēc ceļotājam nokļūstot Šrilankā aktuāls jautājums ir, kā pēc iespējas lētāk sasniegt šos apskates objektus un vietas.

Dienas kārtībā ir 2 sabiedriskā transporta veidi, kuri ir samērā labi attīstīti Šrilankā – tas ir vilcieni un autobusi.

Apskatu sāksim ar dzelzceļu. Dzelzceļa satiksme šeit ir attīstīta samērā labi un ērti. Ceļotājam ierodoties Colombo lidostā ir iespēja pa taisno doties no lidostas uz Colombo Fort, kas ir Centrālā dzelzceļa stacija.

Tā izskatās "Colombo Fort" no ārpuses un iekšpuses:





No šīs vietas varam bez problēmām sasniegt daudzus vēlamos virzienus gan valsts vidienē, gan šīs valsts labākās pludmales. Dzelzceļa tīkls ir pietiekoši sazarots.

Ieskatam izlikšu dzelzceļa tīkla kartīti:



Personīgi mēs centāmies vienmēr izmantot dzelzceļu, ja bija tāda iespēja. Tas ir ērti, ātri un lēti. Pirmais brauciens jau bija pirmajā ierašanās dienā, kad no Colombo braucām uz Anuradhapura. Brauciens četru stundu garumā vienam cilvēkam maksāja 500 rūpijas (aptuveni 2,50 EUR). Tā bija 2 klases biļete (mīkstie sēžamie). Ar vilcienu vispār ir braukt ekskluzīvi, ir iespēja pa logu vērot apkārtni. Tā jau pati par sevi ir kārtīga ekskursija. Colombo biļešu kasē par šo braucienu mums izsniedza kārtīgu "palagu" biļešu veidā: eek

Pievienotie faili: 9278606.jpg(48.9 Kb) · 2138778.jpg(57.8 Kb) · 1195262.jpg(69.5 Kb) · 0805978.jpg(65.0 Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 43 valstis.
 
MelnaisDatums: Trešdiena, 08.05.2019, 08:45 | Ziņojums # 2
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2150
Statuss: Offline
Tā bija vienīgā reize, kad bija tāda milzīga biļete. Pārējos braucienos ar vilcienu Kandy – Colombo – Galle, Galle – Wadduwa, Wadduwa – Colombo tika izsniegtas vienkāršas, simpātiskas kartona biļetītes. Tādas biļetītes arī mums kādreiz bija (ļoti sen atpakaļ, bet es vēl atceros biggrin ). Biļetē tiek izspiests braukšanas datums un ceļojums var sākties.

Izskatās tās biļetes šādi:



Brauciens no Kandy līdz Galle maksāja 450 rūpijas vienam cilvēkam. Pārējie braucieni maksāja jau daudz mazāk, piemēram Galle – Wadduwa maksāja tikai 120 rūpijas no cilvēka. Super lēti, ērti un ātri.

Lietojot dzelzceļu būtu jāatceras viena lieta, ka biļetes ir jāsaglabā līdz brauciena beigām. Nekādu kontroli braucot mēs neredzējām, bet ierodoties stacijā, biļete ir jāatdod kontrolierim pie izejas no stacijas. cranky Domāju, ka tas ir veids, kā kontrolēt bezbiļetniekus. Kaut arī mazajās stacijās nekādas tamlīdzīgas kontroles nebija, tikai lielajās stacijās. Bet nu atceramies, ka ierodoties nepeiciešamā stacijā un virzoties uz izeju mums jāiespiež mūsu dūrītē braukšanas dokuments biļetes izskatā. Pastāv liela varbūtība ka pajautās. Kas notiek tad, kad nevarat uzrādīt biļeti nezinu. Tāds gadījums nebija. hands

Pavisam ir sastopami trīs servisa klases vagoni: 1 klases, 2 klases un 3 klases. Mums kā ceļotājiem interesanti būtu tikai 2 klases un 3 klases vagoni. Pirmā klase lai paliek tūristiem. biggrin

2 klases vagoni ir samērā ērti, ar mīkstiem krēsliem, bez airkondišena. Sēžamvietas parasti vilcienos netiek numurētas. Mums gadījās tikai pirmajā braucienā, kad bija norādītas konkrētas sēdvietas. Pārējos gadījumos sēdāmies tur kur bija brīvas vietas. Logi parasti vagonos visi ir maksimāli atvērti, bet tas ir forši. Savādāk nebūtu ko elpot.

Tā izskatās 2 klases vagons visā savā krāšņumā:



1 klases vagonos viss pa vienkāršam. Der īsiem pārbraucieniem. Vienkārši cietie krēsli, durvis jau kā sen nav iespējams aizvērt, bet viss notiek. Tiksiet nogādāts no punkta A uz punktu B ātri un bez problēmām.



Kustīgā bildē būs labāks priekšstats kā tas viss notiek:



Ir arī trūkumi šim transporta veidam. Mēdz gadīties, ka tie vagoni ir kārtīgi piebāzti. Jo tuvāk Colombo, jo pilnāki kļūst vagoni.



Vagoni ir ļoti pilni, cilvēki spiežas un mēģina atrast vietu kur kāju nolikt. Daļa pasažieru brīvi karājas ārā uz vagona trepēm. shock Tāda braukšana mēdz būt reizēm arī ļoti bīstama, pavērojām to paši savām acīm, brīdī kad 2 vilcieni kustējās viens otram cieši blakus. Brīnums, ka liela daļa pasažieru šajā variantā nenobira no trepēm. Glāba vietējo iemaņas un meistarība. Varat paši to novērtēt video. Nedaudz par vēlu sākām filmēt, pašiem bija pirmajā momentā šoks.

Vērojiet paši:



Trakas lietas crazy bet to ka šeit brauktu arī uz jumtiem netiku pieredzējis. Nevaru apgalvot dara viņi to vai nē, pats neredzēju.

Bet neskatoties uz to, atkārtoju vēlreiz – ceļotājam ne tikai ir iespējas izmantot dzelzceļu, bet tas dzelzceļš būtu arī obligātā veidā jāizmanto. prof Tas ir ērti, ātri un lēti.
Pievienotie faili: 3703298.jpg(54.1 Kb) · 6466640.jpg(63.3 Kb) · 2576327.jpg(73.8 Kb) · 2715190.jpg(54.0 Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 43 valstis.
 
MelnaisDatums: Trešdiena, 08.05.2019, 13:21 | Ziņojums # 3
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2150
Statuss: Offline
Tāpat sabiedriskā autobusa satiksme Šrilankā ir ļoti labi attīstīta, kustības tīkls plašs, regularitāte pietiekoša un cenas patīkami zemas. Ceļojuma laikā bieži nācās izmantot starppilsētu un piepilsētu autobusu satiksmi. Ar starppilsētu autobusu braucām no Anuradhapura uz Dambullu, no Dambullas uz Polonnaruwa, no Polonnaruwa uz Kandy. Piepilsētas autobusu izmantojām, lai no Galle nokļūtu līdz Unawatuna pludmalei. No Kandy uz slaveno tējas muzeju.

Neskatoties uz to, ka autobusi pilnīgi noteikti nav jaunākā izlaiduma, varētu teikt pat sava darba "vectētiņi", viņi tiek uzturēti labā tehniskā stāvoklī. Sava cienījamā vecuma dēļ nekādi airkondišeni viņos protams nav, par tiem varat aizmirst. Bet logi vienmēr tiek turēti vaļā un karsti braucot salonā nav. biggrin Autobusu šoferīši pa divjoslu šoseju (uz katru pusi pa joslai, pa visu maisās motorikšas, divriteņi un citi lēni transporta veidi) vālē kā negudri. Sajūtas, ka būtu notikusi Šūmahera reinkarnācija, un viņš ir pārdzimis vietējos šoferīšos. Dažreiz labi, ka kādreiz sēžat aizmugurē, un caur kājās stāvētāju augumiem neredzat ceļu, un kā šoferītis apdzen līkumos citas automašīnas un transportus. Mums pat vienreiz gadījās, ka satikās 2 konkurējoši satiksmes autobusi. Tad cīņā par pasažieriem, var teikt, piedalījāmies kārtīgā autobusu rallijā. shock Bet neskatoties uz visu, vienmēr tikām nogādāti sveiki un veseli līdz punktam kur mums vajadzēja. Iespējams, ka mums arī palīdzēja mūsu ugunskrusts, kurš bieži bija redzams ielīmēts autobusa priekšējā stiklā. thumb



Izlieku speciāli Pliner un Ždanok veidīgajiem. Brauciet uz turieni un cīnaties ar savu iedomāto "fašismu". Acīm redzami šeit pāris tantēm un onkām ar galvu viss nav kārtībā. Nu Jūs jau zināt par kuriem es domāju. haha

Tā izskatās autobusu salonā:



Biļetes Jums pārdos konduktors, pats pienāks un visu izdarīs. Visos tālajos reisos konduktoram ir kases aparāts. Tas izslēdz konduktora vēlmi no Jums noplēst nepamatoti lielu naudu, vai pārmaksāt par braucienu. Biļetē vienmēr ir norādīts maršruts, nobrauktais attālums, cena. Viss viegli saprotams. Piepilsētas reisos kases aparāta nebūs. Tur biļešu cena katru barucienu var atšķirties. biggrin

Tāds izskatās tas kases aparāts:



Nu un tādas izskatās pašas biļetes:



Tagad nedaudz par to cik maksā brauciens. Pēc augstāk redzamām biļetēm maršrutā Dambulla – Polonnaruwa par braucienu 65 km garumā nācās maksāt 107 rūpijas (aptuveni 0,55 EUR), par pašu mūsu garāko braucienu Polonnaruwa – Kandy (aptuveni 140 km) nācās maksāt 190 rūpijas (aptuveni 0,97 EUR).

Cenas priecē! Tieši tāpēc rekomendēju arī pārējiem ceļotājiem izmantot šo lēto pārvietošanās veidu. Un ticiet man, braucot ar privāto automašīnu laika ietaupījums būs, bet ne tik ievērojams, lai par viņu maksātu nepamatotas naudas. IMHO Veiksmi! Un dalāmies ar savu pieredzi sabiedriskā transporta izmantošanā Šrilankā.
Pievienotie faili: 0102026.jpg(117.9 Kb) · 2808068.jpg(73.6 Kb) · 9510616.jpg(38.8 Kb) · 0087524.jpg(80.5 Kb)


Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 43 valstis.
 
MelnaisDatums: Trešdiena, 08.05.2019, 18:15 | Ziņojums # 4
Ģenerālisimuss
Grupa: Administratori
Ieraksti: 2150
Statuss: Offline
Braucot uz Šrilanku savā telefonā ielādēju 2 aplikācijas, kuras arī nācās pielietot. Viena no aplikācijām saucās “Trains – Sri Lanka” un ļauj tiešsaistē noskaidrot vilcienu kustību sarakstu. Pāris reizes izpalīdzēja. Otra aplikācija saucās “Bus Routes Colombo”, palīdz orientēties vietējā autobusu satiksmē. Arī pāris reizes noderēja. Abas aplikācijas darbojas android telefonos. Spiediet uz aplikācijas nosaukuma ....tiksiet novirzīti uz Google Play veikala konkrētām aplikācijām.

Taizeme, Malaizija, Singapūra, Birma, Laosa, Filipīnas, Vjetnama, Bruneja, Indonēzija, Kambodža, Ķīna, Indija, Šrilanka... kopā 43 valstis.
 
Forums » Indija, Šrilanka, Bangladeša un Maldivu salas » Avio un cits transports » Sabiedriskais transports Šrilankā (vilcieni, autobusi)
  • Lappuse 1 no 1
  • 1
Meklēšana:


Copyright MyCorp © 2019